2013. július 21., vasárnap

Lime Crime Velvetines folyékony rúzs

Sziasztok,

Végre újra itt vagyok!Már majdnem 1 hónapja volt az utolsó bejegyzés a blogon.Semmi olyanról nincs szó,hogy kifogytam volna a posztolni valókból vagy elmúlt a blog írásának a szenvedélye.Pár hét múlva költözök haza Mo.-ra egy időre és,hát a csomagolás,költözködés,időben elkezdett búcsú bulik szinte minden időmet elvették/elveszik.A másik ok,hogy annyira hihetetlen, jó idő köszöntött ide a ködös Cornwallba,hogy muszáj mindig a szabadban lenni.Csodás csoki barna vagyok,ami tényleg megdöbbentő,mert ilyen tartósan,ennyire meleg szerintem még sosem volt itt.

Na,de most térjünk inkább a lényegre.:)
Rengeteg minden van,amit szeretnék megmutatni Nektek.A sort egy igazán különleges Lime Crime folyékony rúzzsal kezdeném.
Sokáig vártam,amíg sikerült megszerezni.Mindig egyből elfogyott mindenhonnan,webshopon keresztül volt,hogy 1-2 percet nézelődtem még és mire fizetni akartam már nem volt.Kb két hete sikeresen megkaparintottam.A termék egyébként a Velvetlines nevet viseli.Két árnyalatban kapható az egyik a Suedeberry,a másik pedig a Red Velvet.
Én a Red Velvetet fogom most megmutatni.



A csomagolása nagyon kis guszta,lila-piros fényes kis karton dobozkába kapjuk a terméket.A doboz hátulján minden szükséges infót megtalálunk.



Maga a rúzs egy műanyag, henger alakú tubusban van,csavarós kupakkal,amiben az ecsetet találjuk.A külsejéről még annyit,hogy teljesen matt az áttetsző rész.Ezzel utalnak arra,hogy felkenés után a rúzs teljesen mattá válik.


Az ecsete teljesen jó,rendben fel lehet vinni vele a színt,ami egyébként egy igazán mély vörös szín.
Érdemes felvitel előtt kontúrozni a szánkat,hogy minél egyenletesebbre tudjuk a széleket festeni.Nagyon jó a fedése,már egy húzásban teljesen befedi az ajkakat és kb fél perc után teljesen mattá szárad.
Tartósságáról muszáj szót ejteni,legalább 10 órát simán bír evés-ivás mellett és nagyon enyhe lesz a kopása.Amikor viseltem,nagyon sokáig rajtam volt,legalább 7órát,ettem-ittam vele és egyszer sem igazítottam rajta,mert tökéletes volt.
 Az illata volt,ami egy nagyon picit levont a tökéletességéből az elején.Elég erős vanília illata van,amit őszintén  rúzsok,szájfények és egyéb ajakra való dolgok esetében rühellek.Egyből hányingerem lesz tőle.Felkenés után semmi nem érződik,szóval ez a gond  megszűnt.



Ez a termék és formula visz mindent.Annak ellenére,hogy matt,nem szárítja az ajkakat.Legalábbis én nem tapasztaltam.
Egyszerűen tökéletes,a színét is imádom.Az ára,ha jól emlékszem olyan 11 font volt(kb 3500 HUF).Nagyon megérte,ez az a termék,ami ha többe kerülne,akkor is bőven megérne.
Remélem,hogy a Lime Crime ugyanezt a terméket megjelenteti még néhány árnyalatban.Nagyon jó lenne!

Szeretitek a piros színt az ajkakon?Szoktatok használni folyékony rúzst?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése