2013. március 14., csütörtök

Lime Crime körömlakk

Ma sikeresen rávettem magam egy friss manikűrözésre,eddig a Nails inc. bőrhatású körömlakkját viseltem.Sajnos tegnap a lakkozás megsérült az egyik körmömön,pedig nagyon szépen produkált a lakkocska,amiről itt olvasható a bejegyzés.
Most felavattam a múlt heti egyik szerzeményem,a Lime Crime körömlakkot.


A lakk helyes kis fehér-lila papír dobozba érkezik,minden szükséges információ a doboz hátulján van feltüntetve,az elején a márka logója és egy kör alakú kivágás,amin keresztül láthatjuk,hogy milyen színű a lakk.


Az üvegcse elég vastag és az egész felülete matt,csak az elején van a lila Lime Crime logó és az alján az árnyalat neve.Semmi más.Nagyon tetszik,kis guszta,vidám:)


Az árnyalat neve Crema de Limón.Nekem tetszik ez a név és nagyon passzol,mert tényleg szép krémes citromsárga.Kicsit neonos is a szín.


Az ecsete normál,mint a legtöbb lakknak,se nem túl kicsi,se nem túl nagy.Egy negatív van benne,hogy két szál kikunkorodik a többi közül és ez elég kényelmetlen a felvitel során.

Első rétegben a lakk borzalmas volt!Sajnos!
Nagyon csíkosan lehet csak felkenni és folyik mindenhova.Viszont gyorsan szárad.
A második réteggel már szép eredményt tudunk elérni,de még így is kicsit csíkos,foltos marad.A második réteg már elég lassan száradt meg.A tetejére kentem még egy fedő lakkot,ami azért sokat javított az egészen.
A színe viszont...nagyon-nagyon nyárias,vidám,bolondos,feltűnő.







Így első körben nagyon vegyesek az érzéseim vele kapcsolatbanEddig egy Max Factor körömlakk volt amit szívem szerint dobtam volna a kukába egyből,amikor ennyire csúf volt első rétegben és most ez is hasonló érzést váltott belőlem ki,amikor felkentem először.De a színe annyira,de annyira elvarázsolt.
Szerintem még barátkoznunk kell és kiderül milyen kapcsolat fog kialakulni közöttünk.Én remélem a legjobbakat :)
Az ára 5 font (kb 1700 HUF) volt...meglátjuk,hogy megért-e vagy sem.

Szeretitek az ilyen feltűnő színű körömlakkokat vagy inkább a visszafogottabbakat kedvelitek?
Volt már,hogy ami elsőre kevésbé szuperált,az később kedvenccé vált?Akár körömlakk,akár smink termék.

2 megjegyzés:

  1. De kár. Nekem tetszik ez a lakk gondolkoztam h nekem is kene.igy h olvastam a posztot mérőben más a véleményem.
    Pedig a színe Szép vidám nyárias és kellemes.

    VálaszTörlés
  2. Igen,tényleg én is nagyon sajnálom és nagyon remélem,hogy megfogom szeretni.Most,hogy már napok óta viselem,jobb a véleményem,mert elég tartósnak tűnik.

    VálaszTörlés