2013. március 22., péntek

Szemfestékes,rúzsos,műtétes szép hetem

Sziasztok,

Szerdán kaptam egy kis csomagocskát,ami két szép kincset rejtett.
Két rúzs érkezett,aminek nagyon-nagyon megörültem.
Az egyik egy MAC Sheen Supreme lipstick, a másik pedig egy blackUp rúzs.

MAC és blackUp rúzs
Valamint kedden kaptam egy gyönyörű MAC szemfestéket is,méghozzá egy Mineralize eyeshadow-t.




Mindenképpen lesz róluk hamarosan bejegyzés,teszt és sok-sok fotó.
De ezzel most sajnos várnom kell legalább egy hetet,ugyanis tegnap volt a bölcsességfog műtétem.Végre túl vagyok rajta,kiszedték a szájsebészeten a két baloldali méreg fogam(már csak így hívtam őket),ami borzasztó sok szenvedést okozott főleg az elmúlt fél évben.Tegnap volt életem első altatása,illetve műtéte is.Hát...mit is mondjak,nem volt éppen kellemes.Bár szerintem az ilyen dolog sosem lehet az.
Most a fejem akkor,mint egy foci labda,szóval nem lennék túl szép látvány,meg nem is lenne túl kellemes bármi sminket magamra kenni,főleg a számra.Ugyanis a számat szétfeszítették és öt kis seb keletkezett rajta.Na,de sebaj,hamarosan már minden rendben lesz.

Azért amíg lábadozok,igyekszem nem hanyagolni a blogot,már amennyire lesz energiám.Ha kíváncsiak vagytok,akkor szívesen készítek bejegyzést arról a helyről,ahol Angliában élek és elég messze van Londontól:)

Vigyázzatok magatokra!
Hamarosan jelentkezem!

11 megjegyzés:

  1. jobbulàst.elvielg nekem is huzatnom kène a kèt also bolcsessègfogam,mert ferdèn nonek de nem merek belevàgni :D fèlek

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:)én is nagyon-nagyon féltem,de soha nem vártam ennyire,hogy menjek orvoshoz,mint tegnap.nekem tényleg sok problémát okozott,volt,hogy havonta úgy bedurrant,hogy muszáj volt antibiotikum kúráznom.

    VálaszTörlés
  3. nekem tavaly huztak fogat.à nem kivànom senkinek.2 honap volt a gyogyulàs ugyanis tàlyogom volt.sokat vàrtam vele nem lehetett megmenteni,de nem is baj,hogy kihuztàk,mert azota az egèszsègem is jobb.
    a fog ezer ès egy baj okozoja tud lenni.
    ettol azèrt fèlek,mèg halogatom ameddig csak lehet :)

    VálaszTörlés
  4. óóó,szegény!
    ezzel én is így vagyok a fog sok problémát tud okozni.fogok kívül még a fül fájás a legrosszabb a világon!főleg egyszerre!ahhh,senkinek nem kívánom!

    VálaszTörlés
  5. nekem a fogam miatt rengeteget fàjt a fejem.bakteriàlisan fertoztem vissza magam-bocs de tokre eltèrunk a blog tèmàjàtol :)- szoval akkor ugy voltam,hogy kihuzatom.
    sokat vàrtam vele,kàr volt,sok àlmatlan èjszakàt elkerulhettem volna :(

    VálaszTörlés
  6. nem baj,ha más a téma:)főleg most napokig valószínűleg a fogas dolgok nálam előtérben lesznek:)
    tényleg nem szabad vele sokat várni,mert úgyis rosszabb lesz.próbáld meg magad rávenni valahogy a bölcsfogaid kihuzatására,mert 1 hét szenvedés,de utána már tuti nem lesz gond.én is mindig erre gondoltam,amikor már nagyon paráztam.

    VálaszTörlés
  7. nagyon ockodok komolyan.egyenlore-lekopogom nincs bajom veluk-de tuti ki kell oket huzatnom.ugyanis nem nonek ki :D hàt van ilyen is.

    VálaszTörlés
  8. amugy ruzst ès a szemhèjpudert tesztelèsre kaptad vagy ajàndèk volt?
    szivesen olvasnèk szemèlyes posztokat-milyen az èlet angliàban:)

    VálaszTörlés
  9. Ó te szegény, nem irigyellek! Már a nehezén túl vagy, kitartás! :)

    VálaszTörlés
  10. Ági:a jobb alsó bölcsem nekem sem fog soha kinőni,mert vízszintesen van az ínyemben és azt mondták,hogy jobb,ha nem is nyúlnak hozzá.úgyhogy lehet,ha nincs vele gondod akkor jobb,ha a tiedek is békén vannak hagyva.

    A rúzsokat rendeltem,a szemfestéket kaptam egy MACes drága barátomtól:)

    Katie:Köszönöm!Igen,szerencsére a neheze már megvan!Most már csak néhány nap,azt már kibírom:)

    VálaszTörlés
  11. nekem is a héten most húzták a bal felső bölcsességfogamat :( szerencsére gyorsan és egyben kijött a fogdokinál, nem kellett szájsebészetre mennem, annak ellenére hogy törött volt...de még most is eléggé fáj és hát az étkezés..jó diéta :P

    de ez a sok szépség pótol, úgy látom :)

    VálaszTörlés