2013. február 9., szombat

YSL Rouge volupte rúzs

Mára hoztam még egy Yves Saint Laurent rúzs bejegyzést.
Ma nagyon jó bloggerina vagyok, ez a harmadik poszt.Hétközben nem voltam valami aktív,ezért most bepótlom.

Kb 2 hónapja vettem meg a szép Yves Saint Laurent rouge volupte lipstick,Pink Caress árnyalatát.
A rúzs fényes arany színű dobozban van,piros-arany YSL logóval az elején,minden más info feketével van rajta.Sajnos a csomagolás borzasztóan gyűjti az ujjlenyomatokat.

YSL Rouge Volupte

A rúzs tubusa szintén arany színű,középen arany YSL logó fut körbe és mögötte a felület olyan színű,mint a benne található rúzs.
Összefoglalva a csomagolás gyönyörű,elegáns,ordít róla,hogy igazi luxus darabról van szó.

A rúzs
 A színe mély rózsaszín,olyan igazi rózsa színű.:)

Pink caress


Textúrája nagyon krémes,szuperül pigmentált.Igazi élmény felkenni.Jól hidratál és nagyon kellemes viselni.Az illata is jó,gyümölcsös,talán a görögdinnyére emlékeztet.


Pink caress


Elég tartós a rúzs,amikor használtam mindig sokáig fenn maradt,persze azért nem árt 3-4 óránként igazítani rajta,ha eszünk-iszunk akkor gyakrabban.
Használhatjuk télen nyáron biztonságosan ugyanis 15-ös fényvédőt tartalmaz.


Szép rózsaszín
Én a Debenhamsből rendeltem az ára 24 font, kb 8500 forint a mostani árfolyam szerint.Amikor vettem volt 10%-os kedvezmény kódom,máris jobb volt.:)Azt hiszem otthon is olyan 9000 forint körül vannak ezek a szépségek.
Elég drágák,de ennyi pénzért ilyen minőséget kapni...szuper!Engem teljesen elkápráztatott.
Nagyon megszerettem ezt a rúzst és szeretnék még néhányat belőle,elsősorban a Peach Passion árnyalatot,ami nagyon szép világos barack-korall szín.

Nektek van hasonló tapasztalatotok rúzzsal,ami ennyire levett a lábatokról?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése