2013. március 13., szerda

Lime Crime Geradium lipstick

Sziasztok,

Mint ahogy azt a facebookon múlthéten mutattam,rendeltem két Lime Crime terméket,egy rúzst és egy körömlakkot.Most a rúzst szeretném bemutatni Nektek.

(Ja,igen a blog megtalálható a facebookon Make-upchronicles néven; az alábbi linken https://www.facebook.com/pages/Make-upchronicles/593769840648879?ref=hl  vagy a blogon a jobb oldali sávján Like-chronicles fülecske alatt,akinek kedve van és van a face-n lájkolja ott is szoktam garázdálkodni :) )

Visszatérve a rúzshoz.Ez az első Lime Crime rúzsom meg úgy mindenem tőlük.Elég sokat hallottam erről az amerikai márkáról már korábban,de nem találtam eddig árusító helyet Angliában.Egyszer szörfölgettem a neten és rábukkantam egy szuper honlapra,ami sok olyan klassz smink márkákat forgalmaz,amiket én ritkábban látok Angliában és Európában.
A márka ismert arról,hogy szereti piacra dobni elég extrém színekben a make-upokat,lehet náluk pl zöld szájfényt vagy éppen neon kék vagy menta színű rúzst is vásárolni.
Én maradtam egy picit visszafogottabb vonalon és az új Geradium árnyalatot vettem meg.Ez egy szép neonos korall-pink szín,a kampány képeken a radioactive pink megnevezéssel.

A rúzs csomagolása egyszerű lila papír rajta egy ezüst unicornis,márka jelzés és minden info,szintén ezüsttel.


Maga a rúzs tubusa szintén lila színű,ugyanúgy rajta a márka jelzés és az cuki unicornis,de itt már hologramos ezüst színben.Nekem nagyon tetszik.





A rúzs valóban nagyon szép korall-pink színű és tényleg eszméletlenül sugárzik:)
Nagyon kényelmes használni,jól siklik az ajkakon,szépen egyenletesen fed.A viselése szintén kényelemes.
Olvastam néhány külföldi blogot és sok helyen a MAC Viva Glam Nicki rúzshoz hasonlították.Hát jelentem,hogy szerintem egyáltalán nem igaz!Ez a Lime Crime rúzs korallos,míg a Viva Glam vibráló ugyan,pink korall nélkül.



Az illata is remek,egyáltalán nem erős,de kellemes.
Eddig egyszer használtam,jól bírta a strapát,igazából imádom,mást többet nem is szükséges hozzáfűzni :)


Az ára 11.50 font volt (kb 4000 HUF),ami szerintem jó ár,szuper a minősége,szuper a színe.Teljesen beleszerelmesedtem ebbe a szépségbe:)
Szerintem fogok még vásárolni Lime Crime termékeket,lehet,hogy a következő valami nem éppen hétköznapi szín lesz :)

Ismeritek a Lime Crime márkát?Próbáltatok már valamit tőle?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép. Lehet tudni honnan rendeltél? Szeretnék ilyen rúzst:-)

    VálaszTörlés
  2. Innen rendeltem: http://www.cocktailcosmetics.co.uk/
    De ez a honlap is árul lime crime-ot: http://www.love-makeup.co.uk/
    Tényleg nagyon klassz rúzs:)Csak ajánlani tudom:)

    VálaszTörlés
  3. Koszi.tegnap mar megtalaltam az fb oldaladon -ott is valaszoltal mar.
    Megnezem a masik oldalt is.
    Tiszta ruzs maniam van betty bright es a tobbiek...szoval egy ilyen is kell kategoria.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg szuper rúzs!Remélem sikerül rendelned belőle:)

    VálaszTörlés