2013. március 10., vasárnap

Nail inc bőrhatású körömlakk

Na,végre ma eljutottam idáig is,hogy végre volt időm manikűrözni.Így ki is próbáltam az új Nail inc bőrhatású körömlakkot,ami kedden érkezett meg nagy örömömre.
Amikor először láttam ezt a lakkot kicsit ledöbbentem,hogy miket ki nem találnak már és,hogy biztos nem olyan jó,meg elég drágának is találtam.Ha jól emlékszem 19 font (kb 6500 HUF),ezért megkapjuk a körömlakkot,egy ragasztót és négy darab köves koponya alakú köröm díszt.Viszont múlt hét végén már külön is elkezdték árulni csak a lakkot 12 fontért (kb 4000 HUF),plusz volt 10% off minden beauty termékre a Debenhamsnél.
Hát nem sokáig töprengtem a dolgon,mégiscsak rock&roll vér folyik az ereimben (AC/DC forever!:) ),úgyhogy gyorsan meg is rendeltem.Ebayen pedig találtam koponyás köröm díszt, két darab 1.50 font ingyen postával,szóval nagyon tuti business volt.


A lakk kupakját bevonták műbőrrel,hogy ezzel is még jobban feldobják a külsejét.Jól tették,mert tényleg jól néz ki.Ezen kívül a csomagolás a szokásos Nail inc.-es,henger alakú,elöl a logó és,hogy milyen típusú a lakk.Hátul infók,hogy honnan származik illetve feltüntetik,hogy az állaga normál és száradás során alakul ki a bőr effect,valamint,hogy ne használjunk fedőlakkot.

Tehát az állaga valóban,mint az összes többi körömlakké és nagyon jól néz ki,ahogy szárad és elkezd "bőrösödni" a lakk.Igaz egy picit sok idő mire megszárad.Én két rétegben használtam.

Most jöjjön néhány fotó.

Gyűrűs ujj kapott néhány strassz követ


Tényleg,olyan mint a bőr

A külön rendelt koponyás díszeket most nem használtam,mert elég nagyok és tuti,hogy holnap egyből elhagynám.Majd legközelebb.
Így elsőre azt tudom mondani,hogy fantasztikus a lakk.Elég feltűnő,igazán különleges darab.
Akinek esetleg túl sok lenne egy fekete szín,az megtudja vásárolni barna illetve bordó színben.
Kíváncsi vagyok,hogy meddig fogja bírni,hogy mikor kezd pattogni vagy kopni.

Ti kipróbálnátok hasonló,elsőre furcsának tűnő körömlakkot?

2 megjegyzés: