2013. május 6., hétfő

Zoeva és Bourjois ecsetek

Sziasztok,

Nemrég három új ecset gazdája lettem.Közülük kettő egy számomra eddig teljes ismeretlen márka tagjai.
A márka neve Zoeva.Ez egy német márka,akik az ecseteken kívül forgalmaznak még különböző smink termékeket,főként szemre és arcra valót.

Én egy angol honlapról rendeltem két szemre való ecsetet.



A csomagolás már önmagában nagyon magával ragadó,mert szuper fekete,zárható tasakban érkezik,amiben simán tárolhatjuk akár hosszú távon is.



Az egyik ecset egy Cream Shader ecset,amit direkt krémes szemfestékekhez vagy primerekhez tudunk használni.
A másik pedig egy Smudger,vagyis maszatolóecset,aminek a segítségével könnyedén készíthetünk füstös make-upot magunknak vagy másoknak.


Az ecsetek nagyon jól kézre állnak,se nem túl nehezek,se nem túl könnyűek.Szintetikus szőrből készültek,de nagyon jó puhák,kellemes a tapintásuk van,jó tömöttek.Főleg a Cream Shader ecsetet szerettem meg nagyon,mert tényleg egy krémes szemfestéket könnyen felvisz,jól el lehet vele dolgozni.Eddig leginkább a krémes termékeket az ujjaimmal vittem fel és dolgoztam el,de ez az ecset most nálam nagy áttörést hozott,mert amióta meg van csak őt használom.Egyébként eléggé hasonlít az Urban Decay Good Karma shadow ecsetére,de ez a Zoeva valahogy jobban tetszik és jobban használható.
A Smudger ecset,tökéletes a céljára,nagyon jól lehet vele satírozni,összemosni,maszatolni.



A Zoeva ecsetekről még annyit jó tudni,hogy szuper minőséget kapunk szuper áron.Én darabját 5.30 fontért vettem,kb 1800 HUF.

A harmadik új ecsetem pedig egy Bourjois ecset.
Egy helyes kis kabuki púder ecset,amit púderezésre vagy pirosításra használhatunk.


 Egyszerű,műanyag,henger alakú dobozkába vásárolhatjuk meg.



A szára bronz barna fém,a szőrét sajnos nem írja,hogy szintetikus vagy valódi szőr-e és sajnos a neten se találtam rá választ.Eldönteni pedig elég nehéz,mert jó puha,de tapintásra inkább szintetikusnak mondanám.Jó tömött,kellemes puha.Kényelmesen használható,bár méretre kisebb,mint egy normál Kabuki.
Utazáskor nagyon praktikus vagy hétköznapra,kényelmesen elfér a táskában.
Az ára nagyon kedvező volt,4.99 fontért árulják,ami kb 1700 HUF



A három muskétás: :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése