2013. június 24., hétfő

Maybelline Color Tattoo-k

Sziasztok,

Már elég rég jelentkeztem,pedig annyi minden van,ami megakarok mutatni Nektek.Lassan költözködünk és ez most elég sok időmet elviszi.

Mára hoztam két Maybelline Color Tattoo szemfestéket.
Az első Color Tattoomat kb másfél évvel ezelőtt vettem és teljesen szerelem volt,sőt még mindig az.
Ezekről a szemfestékekről azt kell tudni,hogy szuper krémes állagúak és 24 órás tartósságot ígér.Olyan még nem volt,hogy 24órán keresztül viseltem volna,de volt,elég sokszor,hogy reggeltől estig rajtam volt és bizony megse mozdult.Olyan volt este is,mint reggel.Friss,tökéletes,sehol egy maszat vagy kopás.
Mivel az első 05-Eternal Gold árnyalattal 1000%-ban elégedett voltam nem is volt kérdés,hogy jól jönne még egy-két színben.
Múltkor szerencsémre a Superdrugba(az angol DM) akció volt rá,ha egyet veszel,a másik féláron van.
Le is csaptam a 70-Metallic Pomegrante és a 65-Pink Gold árnyalatra.



A szemfestékeket átlátszó üveg tégelyben találjuk,műanyag kupakkal.Nagyon tetszetős,jól záródik,nem szárad ki.A kupakon találunk sok szükséges infót,illetve a címkét felkapirgálva megtaláljuk az összetevőket.


A Metallic Pomegrante-nak nagyon szép mély lila színe van,kis bordós,mályvás beütéssel,apró arany és lila színű csillámokat tartalmaz.

A Pink Gold színéért egyszerűen oda vagyok!Gyönyörű halvány rózsaszín,szintén apró arany csillámokkal.Napsütésben úgy csillog-villog,mint egy gyönyörű ékszer.(Lefotózni elég nehéz is)


Metallic Pomegrante-Olyan kis guszta

Én általában az ujjammal szoktam felvinni a szemhéjra és utána gyorsan eldolgozom kicsit ecsettel.Azért kell gyorsan dolgozni vele,mert hamar szárad és akkor bizony már nem mozdul onnan semerre.
Szoktam önmagában is használni,főleg a Pink Gold-ot vagy alapnak.
Az első Eternal Gold árnyalatot,legtöbbször alapnak használom,elsősorban bronzos,csillogós barna szemsminkekhez.Tusvonal húzására is tökéletesen alkalmasak.


Elég sok krémes szemfestéket kipróbáltam már és merem azt mondani,hogy mind közül ez a legjobb.Nálam megelőzi még a MAC paint pot-jait is.

Metallic Pomegrante,Pink Gold

Metallic Pomegrante,Pink Gold,Eternal Gold
Annyira tartósak,hogy amikor a swatch-okat csináltam,leszedni a kezemről csak sminklemosóval sikerült.Pedig kezet is mostam,sőt bevallom el is mosogattam 'benne' és ugyanúgy ragyogott,mint felkenéskor.:)

Az árát mindenképpen megéri,én még akár többet is hajlandó lennék érte adni.Itt darabja 5 font körül van,ha jól tudom otthon olyan 2000 huf körül.

Szerintem a Maybelline ezzel a termékkel a maximumot hozta ki,amit a krémes szemfestékekből lehet.

Próbáltátok már a Color Tattoo-kat?Mi a tapasztalatotok vele?

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színek :)
    Én a tavalyi, első kiadást szerttem volna kipróbálni de a DM-be nem csavarták rá a teszttere a kupakot és kőkeményé száradt, után meg, elfeledkeztem róla, de legközelebb megnézem a színeket.
    Nekem a Chanel krémes szemhéjfestékei a kedvenceim, de nagyon szép színeket válogattam össze a Mac pp-ból is, valamint említésre méltó az e.l.f. nagyon olcsón kapható krémes szemhéjfestéke, ami nem rossz :)

    VálaszTörlés
  2. Nézd meg őket,mert tényleg szuperek.Engem teljesen elvarázsoltak.Van három Mac-em,de valahogy ezek jobban bejönnek.:)Az e.l.f.-től is van kettő,de mindkettő darabosra száradt,pedig mindig jól visszazártam őket.Ja,és kb fél év alatt.Chanelt múltkor nézegettem,de nem tudtak elcsábítani:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a türkiz és a bronz van meg az eredeti színek közül. Azt viszont nagyon sajnálom, hogy a további színeket egyáltalán nm hozzák be MO-ra, mert a Metallic Pomegrante és a Pink Gold is meg még tudnám sorolni a kívánságlistás árnyalataimat...
    Nekem nincs MAC-em, de a Catrice krémesei is pigmentáltak és sok színből választhatunk közülük. Nálatok lehet ilyen márkájú termékeket kapni? Mert szerintem megéri kipróbálni őket. :) Linkelek is, ha nem baj :) http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2013/02/kremes-szemhejfestekeim-a-drogeriakbol.html

    VálaszTörlés
  4. Nekem a bronz és a fekete van meg, mindkettőt nagyon szeretem. Idén nyáron egyébként itthon is bővül 2 árnyalattal a kínálat, egy kékes-lila szín már kapható a DM-ben, a Pink Gold pedig júliustól lesz kapható, amit az itteni swatchok alapján is nagyon várok már! :D
    Nagyon szeretem a blogod, sok jó dologról írsz, és nagyon jól. Szóval szuper!:)
    Szépséglabor

    VálaszTörlés
  5. Sophie:
    Sajnos Catrice-t itt Angliában nem találok sehol.Amikor otthon voltam legutóbb akkor akartam venni,csak Müllerbe jutottam,ahol volt állványuk,de totál csupasz volt.:( Majd legközelebb.Nincs egyetlen egy Catrice termékem se még,de kipróbálnék pár dolgot.
    Viszont Essence-ből van kettő krémes szemfestéken,ugyanaz a rózsaszín,amiről írtál a bejegyzésben és egy kék.Nem rosszak,de csak alapnak használom,mert önmagában rajtam nem túl tartós.

    Szabina:
    Itt van egy navy kék színű is,érdemes lesz azt is megnézni,ha lesz otthon.:)
    Nagyon köszönöm a pozitív üzeneted!Ez hihetetlen jól esik!Főleg úgy,hogy még elég kezdő blogos vagyok!Szóval köszönöm!Puszi:)

    VálaszTörlés