2013. január 15., kedd

1. Bejegyzés

1. Bejegyzés

Végre itt az első bejegyzés!Hipp-hipp hurrá! 

B.Ú.É.K. Mindenkinek!!

Lassan két hónapja,hogy létrehoztam a blogot és az üdvözlésen kívül nem írtam semmit.
Na,de új év,új tervek és a nagy elhatározások.Nekem köztük szerepel,hogy csinálom a blogot.

Először a legutóbbi kb 1 hónap szerzeményeit szeretném bemutatni.

Karácsonyra hazamentem Angliából (mindjárt 3 éve,hogy itt élek,de erről később még fogok írni) és a londoni reptéren elkezdődött a zsákmányszerzés.Itt ugyanis volt még egy darab MAC christmas collection ecset szett.Mázlim volt,mert a zöld szett volt,amit korábban kinéztem magamnak.Szuper áron sikerült megvenni; 33 fontért,mindenhol ettől drágább volt.Ha jól emlékszem olyan 39 font körül.

Otthon drága nővéremtől megkaptam a MAC Marilyn Monroe kollekció egyik gyönyörű rúzsát.Néhány hónappal ezelőtt kértem meg,hogy próbáljon szerezni nekem egyet.Ugyanis a kollekció megjelenése után nem tudtam eldönteni,hogy melyik szín kellene és persze mire megszületett a döntés már egész Angliában "hiány" lett ezekből a rúzsokból. 

 
A szerzemények

  
 Karácsonyra kaptam Douglases utalványt,amit részben egy IsaDora rúzsra és arc púderre váltottam be.

Vettem néhány Essence cuccot is,amit eddig nem igazán használtam még.Mindenhol jókat olvastam a márkáról,így muszáj kipróbálni.A Müllerben elég sok minden leárazva volt azt hiszem 345 Ft körülre.Vettem két tartós szemfestéket,szemceruzát,highlighter púdert,alapozót és tust.Egyedül egyenlőre az zavart,hogy mindenre egy jó nagy ár matricát nyomtak,amit nem tudtam igazán jól levakarni(ez főleg a highlighter púdernél).

Jártam a MACnél is(Mo.-n életemben először) és egy gyönyörű szájfényt szereztem.

Karácsony előtt érkezett még egy csomagocska,amit rendeltem benne egy YSL és Bobbi Brown rúzs és szájfény,MAC fluidline.

A legutóbbi egy mai Sleek rúzs.

Ezeket a termékeket szeretném mindenképpen részletesebben is bemutatni.Így már van pár poszt téma az elkövetkezendő 2-3 hétre.

Igykeszem hétvége felé a blognak egy facebookos oldal is létrehozni.     

Köszönöm a figyelmet.
 See you soon :)


2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy belevágtál a blogírásba :)

    Rögtön itt az első kérdés is, mi az árnyalat megnevezése a gyönyörű Bobbi szájfénynek ami a képen látható?

    Első kritika, igaz ez jóindulatú, a szóellenőrzést mellőzheted, sokak kedvét elveszi a megjegyzés írástól :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos vagy!:)
    Pink Lilac a Bobbi árnyalat és tényleg csuda szép.Én imádom.:)
    Köszi a kritikát,abból mindig lehet tanulni;de mit értesz szóellenőrzés alatt?

    VálaszTörlés