2013. január 16., szerda

Chanelakkozás

Chanelakkozás

Ma délután gyorsan felfrissítettem a manikűröm.Már rám fért.
Chanel June-ra esett a választásom,amit nemrég kaptam ajándékba életem szerelmétől :)

Nagyon kis guszta pasztell barack színű.A nevével ellentétben abszolút nem csak nyári szín,hanem egész évben hordható árnyalat(vagy csak már nagyon várom a nyarat).

Chanel June



Sokszor csalódtam már az ehhez hasonló krémes színű lakkokban,mert általában nagyon csíkosra sikerült a felkenés és egyből lehetett lemosni.Ezt most két rétegben használtam és szépen mindenhol egyenletesen került a lakkból.Nincs csík,se folt.




 Ez a második Chanel lakkom és egyre jobban szeretem őket.Nagyon tartósak,kb 1 hetet kibírnak.Persze a végére azért megkopik kicsit,de nem pattog le csúnyán.
A csomagolás is nagyon szép,árad belőle a Chanel eleganciája.
Drága termékről van szó,de a minősége miatt megéri.
Ajándékba kapni pedig főleg nagy öröm az ilyen gyönyörűségeket :)


3 megjegyzés:

  1. nagyon szép színe van! sok sikert a blogodhoz :)

    VálaszTörlés
  2. én is imádom ezt a színt!köszi,nagyon aranyos vagy!:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű. Imádom a barack árnyalatokat.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés