2013. március 28., csütörtök

MAC Matte² eyeshadow + menta szín

Sziasztok,

Kedden kaptam egy csodálatosan szép MAC szemfestéket,aminek a színe nagyon különleges.
Ez a szemfesték egy nagyon régi kiadás része,a  Matte² eyeshadow-é és,ha jól tudom kb. 2006-2007 körül került forgalomba.Azóta már sajnos nem nagyon kapható.

Az én szemfestékem a Newly Minted nevet viseli,ebből adódóan szép menta színű.


Nem az élénk menta színek közé tartozik,sokkal mélyebb zöldeskék menta színű,A festéknek teljesen matt finishe van,nagyon szépen,erősen pigmentált.Finom apróra őrölt,kicsit krémes érzete van.Abszolút könnyű a felvitele.






Nagyon örülök ennek a szemfestéknek és nemcsak azért,mert egy újabb MAC darab(MACmániában szenvedek:))),hanem mert pont mostanában kezdtem rákapni a menta színekre.
Eddig valahogy nem fedeztem fel ezt a színt magamnak,de tavaly nyáron vettem egy cuki menta gyűrűt a
 New Yorkerben valami nagyon nevetséges áron,ha jól emlékszem volt kb. 300 HUF.
Ő lenne a menta gyűrűm (A körmömet ne nézzétek most lesz manikűr:)))

Múlt héten pedig rendeltem a H&M-ből egy menta színű blézert,szuper áron volt az is.A boltban 30 font (kb 10.000 HUF) volt,de a neten féláras akcióban megtudtam szerezni.



Most már csak a jó napos,tavaszi idő hiányzik és ízlésésen be lehet mentulni:) 

Szeretitek a menta színt?Van olyan szín amit mostanában fedeztek fel magatoknak?

1 megjegyzés: