2013. április 29., hétfő

Ciaté No 2.

Sziasztok,

Mára hoztam egy újabb Ciaté lakkot.Korábban már bemutattam Nektek egyet,amiről a bejegyzést ITT olvashatjátok.

Ez a lakk a Pocket Money nevet kapta,amit nem igazán értek,hogy miért(???!:) ),de persze találó kis név.:)



A csomagolást tekintve ugyanolyan,mint az előző vagy az összes többi Ciaté lakk.Kis gusztusos,formás üveg,az elején fekete masnival,ami nagyon feldobja az üvegcsét.

Maga a lakk könnyen használható,nem túl sűrű,nem túl folyós állagú.Szerintem pont jó.Az ecsetje is kiválóan használható,jól fekszik a körmökre és szépen lehet vele kenni.Nem lesz csíkos a végeredmény.Én két rétegben használtam.

A színe krémes karamell szín,pici rózsaszínes,mályvás tónussal.Tökéletes szín lehet a mindennapokra,nem túl feltűnő,minden bőrszínhez remekül passzol.
Elég gyorsan megszárad a felkenés után és,ha legalább annyira tartós,mint a másik Ciaté lakkom,akkor nem lesz rá panasz.:)


Nagyon tetszik ez a lakk,mind a csomagolása elragadó és a színe is szép.Igaz,jobban szeretem a feltűnőbb,néha már extrém színeket a körömlakkok terén,de azért van amikor jöhet egy szolidabb darab.:)

Örülök,hogy sikerül megírnom ezt a bejegyzést,ugyanis vagy két órán keresztül valami miatt nem akart képet feltölteni a blog rendszer.

3 megjegyzés:

  1. Jaaajj,most találtam a blogodra,és nagyon tetszik! =)

    Fel is íratkoztam az olvasóid közé:)

    Íme az én blogom:
    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    Nézz be, szívesen látlak az olvasóim között téged :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy tetszik!Ez mindig nagy öröm nekem,ha másoktól pozitív visszajelzést kapok!:)

    Mindenképpen megnézem a blodod!:)

    VálaszTörlés