2013. április 21., vasárnap

Laura Mercier Shimmering Neutrals Eye Trio

Sziasztok,

Már elég rég jelentkeztem itt a blogon,nagyon sok dolgom volt a héten is.Amikor időm lett volna,letepert a lustaság és kb nem csináltam semmit.Tegnap pedig itt is csodálatos tavaszi-nyári idő volt,úgyhogy a nap nagy részét tengerpartozással töltöttük,ma pedig várt rám egy kis házi munka és jógáztam több,mint két órát.
Sok dolog vár a sorára,hogy megmutassam őket Nektek.Igyekszem úgy szervezni majd a dolgaimat,hogy több időm legyen a blogra.
Tehát a sok szépségből most először is jöjjön egy szemfesték paletta.
Olyan két héttel ezelőtt a House of Fraser(nagy divat áruház Angliában,olyan mint a Debenhams)-ben voltam,persze ruhát nem találtam magamnak,amit eredetileg akartam venni,de a kozmetikai részen szuper kis akciók voltak.Ott szereztem az első Laura Mercier termékemet,egy Eye Trio palettát szuper áron.


A paletta egyszerű szürkés papír csomagban lapul,sötét barna felirattal minden szükséges információ a hátulján feltüntetve,az elején a márka jelzés és a termék típusa.



Maga a paletta sötét barna fényes,műanyag tartóban van,arany Laura Mercier felirattal az elején.Nehéz fotózni és nagyon gyűjti az ujjlenyomatokat,de szuper jól záródik és kényelmes a fogása.


Az alján a színek nevét illetve a szükséges infokat találjuk.Méghozzá azért van itt is külön feltüntetve,mert a palettában két mono szemfesték és egy eye liner található,ami kiszedhető,cserélhető.









A palettában egy szép,nagy tükröt is találunk,ami igazításkor jól jön.A fentebbi képen látható,hogy egy műanyag kis keretet,ami fel kell pattintani a tartóban és ahogy ez meg van kitudjuk venni a szemfestékeket a helyükről.

Ahogy a képeken látszik finom,természetes színeket kapunk,amelyek rengeteg apró kis csillámot tartalmaznak.Itt a képen az első színe nem adja vissza teljesen a valóságot,nem ennyire világos.A második szín,a Sundown egy erőteljes,mély barna,arany csillámokkal,leginkább az eredeti Naked paletta Smog árnyalatára hasonlít.A szemhéjtus színe elsőre kicsit khaki színűnek tűnt,de felkenve sötét,csoki barna.

Warm Sands

Sundown

Ground Espresso
Sajnos a két szemfesték,a Warm Sands és a Sundown nem túl jól pigmentált,de egy jól alappal egész sokat kilehet hozni belőle.A Ground Espresso szemhéjtus por viszont nagyon jól pigmentált és szuper tartós.A felvitele is könnyű,egyszerű.


Nem bántam meg,hogy megvettem,főleg ennyi pénzért(ha jól emlékszem 15 font volt 40 font helyett),mert külön-külön 23 fontba kerülnek a Laura Mercier mono szemfestékek.Ha hasonló színű sminket fogok készíteni,biztos a Naked paletta lesz amihez inkább nyúlni fogok.Szóval kedvenc biztos nem lesz belőle,bár nagyon szerethető kis paletta.

Van már tapasztalatotok Laura Mercier termékkel?Szeretitek a hasonló visszafogottabb szemfestékeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése