2013. április 27., szombat

The Beauty Blogger Tag

Sziasztok,

Még sosem csináltam ilyen Taget,de sok bloggerinánál láttam a napokban és ezek elég jó kérdések.Úgyhogy kitöltöttem én is,ha már ilyen keveset tudok jelentkezni az elmúlt hetekben.:)

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Egyenes,de nem szög egyenes.Néha rá kell segíteni,hogy normálisan álljon.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
 Fodrászhoz járok,de egy ideje csak melíroztatok.
 
3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
 Igen.Általában kibontva hordom,de ha valami extra esemény van,akár egy buli akkor alkotok belőle valamit(leginkább hullámosra)
 
4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Magamnak csinálom.
 
5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Hetente 1 vagy 2 alkalommal
 
6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
 Csak nyáron.
 
7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
A reggelente max fél óra,de ha nem egy átlag hétköznapra sminkelek akkor tovább.
 
8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Legtöbbször a szememet,de van,hogy az arcomat.
 
9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Gyűjtöm!:)Imádom őket!:)
 
10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Elég ritkán.
 
11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Télen legtöbbször igen,nyáron persze nem.
 
12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Nincs,habár nem élek együtt a családommal,tehát,ha meglátogatom őket általában viselek sminket.De nem frusztrál,ha mások is látnak smink nélkül.
 
13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Persze.
 
14. Mennyi "high-end" terméked van?
Mi számít high-endnek?Sok professzionális termékem van pl. MAC,Nars,Urban Decay,stb.
Amit high-endnek tartok,mint pl Chanel,Dior,Lancome,Tom Ford,Guerlain,azokból is van.Főleg a Lancome-ot szeretem,de nem ragaszkodom ahhoz,hogy csak luxus sminkeket vegyek.
 
15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Igyekszem este eldönteni,de reggel mindig változik.
 
16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Túl gyakran:)Néha rá is fázok vele,mert valami mindig az előző napiba marad:)
De imádom a táskákat,régen gyűjtöttem is őket.
 
17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Hétköznap fél 7 körül kelek és olyan 10 felé fekszem,hétvégén nem dolgozok, akkor fenn kukorékolok éjjel 2-ig is,de olyankor is felkelek 9-10 felé. 
 
18. Milyen gyakran sportolsz?
 Hát nem elég gyakran sajnos!Amióta külföldön élek nagyon tunya lettem és ez meg is látszik rajtam.
 
19. Bal vagy jobbkezes vagy?
 Bal
 
20. Milyen magas vagy?
165 cm körül
 
21. Beszélsz idegennyelveket?
Angolt szinte felsőfokon(Angliában élek) és most próbálkozom az olasszal.
 
22. Vannak háziállataid?
Nincsenek.
 
23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Naponta
 
24. Olvasol kommenteket blogokon?
Igen
 
25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Nem
 
26. Hogy jött a blogod neve?
 Sokat gondolkodtam,hogy mi legyen és egyszer csak szembejött velem a 'chronicle' szó és megtetszett.
 
27. Milyen kamerát használsz?
 Canon 350D,régi jó cimborám:)
 
28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Legalább két hetente,szeretem a rendet magam körül.
 
29. Mi a kedvenc színed?
Kifejezettem nincs kedvencem,de szeretem nagyon a lilát,feketét,rózsaszínt.
 
30. Káromkodsz?
Mint egy kocsis:)Na jó,nem!De néha kicsúszik egy-két cifra szó a számon,leginkább angolul.Nem tudom miért,de azt nem érzem annyira durvának.
 
31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
 Megyek kicsit shoppingolni a szerelmemmel,aztán találkozunk pár barátunkkal és este mozi,Iron Man 3!:)
 
 
 
 
Ez lenne rólam néhány info,holnap jövök már sminkes possztal is!
Szép napot Nektek!:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése