2013. június 4., kedd

MAC Lipstick PPP

Sziasztok,

Ahogy tegnap a facebook-on ígértem,itt van mára egy MAC rúzsos poszt.
Két hete vettem kb ezt a rúzst,ami a Cremesheen rúzsok kis családjába tartozik.



Az árnyalat neve Pink Pearl Pop,aminek közép pink színe van,apró pink csillámokkal.


A csomagolást tekintve a szokásos MAC,fekete dobozban kapjuk,fehér betűkkel minden szükséges információ feltüntetve.A rúzs tubusa szintén a megszokott,fekete rakéta alakú,a kupak résznél egy ezüst csík és ezüst MAC logó.

Visszatérve a színre,nagyon szép,visszafogott rózsaszín,tökéletesen illik nappali és esti sminkhez egyaránt.
A textúrája szuper krémes,kellemes viselet,nem szárítja az ajkakat,sőt remekül hidratál és nagyon könnyű felvinni a szánkra.
Az illata is finom,nem túl erős,de pont jól édeskés.



A tartóssága is remekel,mert közel három órán keresztül bírja.Egyenletesen kopik,nagyon könnyű igazítani rajta.
Egyetlen pici negatív,amit mondani tudok róla,hogy nem olyan erősen pigmentált.Legalább kétszer-háromszor át kell vele menni a szánkon és utána csodaszép.



Tökéletes lehet azok számára,akiknek a rúzsok viselete sok,de a szájfényeké pedig kevés.
Tényleg szép színt és egészséges ragyogást ad az ajkaknak.
Én személy szerint nagyon megszerettem,mind a textúrát,mind pedig a színét.Imádom a pink rúzsokat,szájfényeket,ajakápolókat:)
Lehet lefogja ez a rúzs szorítani a trónról a legutóbbi nagy kedvencemet Bobbi Browntól,ami nem más,mint a Bikini Pink árnyalatú rúzs.Erről már korábban beszámoltam és ITT olvashattok róla.


Nagyon kíváncsi vagyok a Cremesheen rúzsok többi tagjára.Szeretnék még egy-két árnyalatot beszerezni,amiket mindenképpen bemutatok,majd Nektek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése