2013. június 2., vasárnap

Extra gyors hétvégi poszt

Sziasztok,

Ez most egy nagyon gyors bejegyzés mára!
Szuper hétvégém volt,ma ünnepeltem a névnapomat,csoda szép az idő stb.
Végre itt a Június,én már alig vártam,mert ez már tényleg azt jelenti,hogy itt a nyár(?!)!







Tegnap az én életem Szerelme elvitt kicsit shoppingolni,tényleg csak egy kicsit!Fantasztikus napot töltöttünk egy csodás városba,aminek a neve Plymouth!Imádom!:)
Csodás dolgokat vettem,amiket szépen hamarosan meg is mutatok itt a blogon!

Plymouth 





Ma pedig egy klassz pihenős napot tartottunk!Egész nap a kertben napoztunk,kártyáztunk!:) Szuper színem lett,remélem sokáig tart még itt Angliában is ez a gyönyörű idő!

Remélem a Ti hétvégétek is hasonlóan jól telt!Hamarosan jövök újra!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése