2013. június 13., csütörtök

Marie Claire magazin és Ciaté lakk

Sziasztok,

Már korábban írtam valamelyik bejegyzésbe,hogy Angliában a havi női magazinokhoz mindig tök jó dolgokat adnak ajándékba.A napokban megjelent számhoz nem más volt mellékelve,mint egy Ciaté Caviar körömlakk szett.


A dobozkában találunk egy Cookies and Cream nevű lakkot(ez a képen a baloldali) és egy üvegcse köröm kaviárt.A kis bogyók arany színben pompáznak,de van benne kékes,rózsaszín és ezüst színű is.


Eddig még nem próbáltam a kaviár lakkozást és most sem,mert nem volt sok kedvem pepecselni vele(majd hétvégén). Viszont a Cookies and Creamet felavattam.

A lakk kiszerelése mini méretű,ami 5 ml pontosan.A normál méretű Ciaté lakkok 13,5 ml-esek.Az üvegek is le vannak egyszerűsítve,nincs rajta külön masni,csak rámatricázva.Az ecsete ugyanaz,mint a nagynak csak rövid szárral,ami egy kicsit kényelmetlen volt az első pár percben.



A színe eléggé beazonosíthatatlan.Kicsit szürkés,kicsit barnás,picit rózsás beütésű nude pasztell szín.Az állag kellemes,tejes.Én két rétegben használtam,de szerintem lehetne akár egy harmadik is,mert kicsit foltos lett.Hagytam,hogy megszáradjon az első réteg és a második így is befoltozta.Lehet,hogy tovább kell várni a száradással.



Nekem nagyon tetszik a színe felkenve.Bármilyen alkalomra tökéletesen hordható.Remélem az,hogy foltos lett,tényleg csak a száradási idő miatt történt.

A Marie Claire magazin ezen kívül adott még egy kódot,ami 30% kedvezményt ad a vásárlásból.Ezt a kódot a www.ciate.co.uk honlapon lehet használni július 31.-ig.A kód: MARIE30
Magyarországra is szállítanak,de érdemes elsőként utána nézni,hogy mennyiért postáznak.Nekem ez a harmadik Ciaté lakkom és csak ajánlani tudom őket.Szuper színekben lehet kapni,hatalmas a választék és nagyon jó minőségűek.

2 megjegyzés: