2013. június 11., kedd

MAC Summer 2013 Hot Nights pirosító

Sziasztok,

Gondolom sokan láttátok már a MAC egyik új nyári kollekciójának a darabjait,ami nem más,mint a Temperature Rising Colour.Ez a kollekció igazán forróra sikerült.A termékekkel remekül feldobhatjuk a külsőnket egy csodás nyári esti bulira(persze nappalra is). Szinte kötelező a viseléséhez a napbarnított bronzos,egészséges bőr.
A kollekcióban vannak rúzsok,szájfények,négyes szemfesték paletták,szemceruzák,bronzosítók és pirosítók.A szemceruzáknak egyébként külön figyelmet ajánlok,mert nagyon klasszak és jól kihasználhatók.



A csomagolás ennél a kollekciónál,annyiban tér el a megszokott MAC-hez képest,hogy a fekete műanyag helyett bronz barna,kicsit gumis külsőt kaptak.Hasonló,mint például a NARS termékék csomagolása.
Én mára egy pirosítót hoztam Nektek,Hot Nights árnyalatban.


A színe közepes málna rózsaszín,apró csillámokkal,amik felvíve az arcra eléggé elhalványodnak,de nagyon szép a finishe.





A pirosító elképesztően pigmentált.Elsősorban sötétebb bőrű lányoknak ajánlom.Én ezért a téli időszakban biztos nem fogom használni.Szerencsére az utóbbi két hétben sikerült nagyon szép barna bőr színt szereznem,úgyhogy a napokban ki is próbáltam ezt a szépséget.





A tartóssága csillagos ötös,mert reggel felraktam és bő nyolc óra múlva is tökéletes volt.Egy ici-pici negatív viszont van,méghozzá,hogy porol.Azt vettem észre,hogy jobban,mint a többi MAC pirosítóm.De ennyi belefér.
Nagyon intenzív színről van szó.Lehet építeni is,de csak óvatosan,mert könnyen túlfesthetjük a pofinkat és akkor már nem lesz egyáltalán szép a végeredmény,inkább bohócos.:)

Balra töményen,jobbra eldolgozva

Az ára 19 font(kb 6.500 HUF),amit kicsit soknak tartok,annak ellenére,hogy limitált darabról van szó.Tényleg szép és jó,de a nyári időszakon kívül magamra nem nagyon fogom tudni használni.Persze megszerettem,elsősorban a különleges színe miatt :)

Nektek mi a kedvenc arcpirosítótok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése