2013. május 27., hétfő

Lancome Ombre Absolue Eyeshadow

Szisztok,

Végre van időm bejegyzést írni,sajnos a hétvégém nagy része azzal ment el,hogy a blogról letörölt képeket visszaállítottam.Na,de nem is volt olyan vészes,mint ahogy azt elsőre gondoltam.

Mára egy Lancome szemfestékről hoztam nektek infókat.

Nemrég kaptam egy Lancome csomagot,ami sok szépséget rejtett,köztük ezt a szemfestéket.

A Lancome termékekkel kapcsolatban igazából csak jót tudok írni,nem tudnék mondani olyan dolgot,ami negatív lenne.Mindenképpen megérik a magasabb árukat,mert cserébe tényleg minőséget kapunk.

A mai szemfesték a G40 Erika F nevű árnyalat.
A csomagolást tekintve a doboza ezüst színű rányomva a Lancome virág logója,fekete betűkkel pedig minden szükséges információ.




A szemfesték tartója egy egyszerű fekete, fényes műanyag doboz,amin a Lancome logója van arany színnel.

Kinyitva találunk benne a szemfestéken kívül egy tükröt és egy kis két végű szivacsos applikátort.



A színe nagyon különleges ezüstös khaki szín.Néha,a fényviszonyoktól függ,kicsit szürkésnek hat.Valójában nagyon csodás,rengeteg apró ezüst csillámot tartalmaz,amitől nem túl durván,de csillog.A színét picit még úgy tudnám jellemezni,hogy antik.Persze nem rossz értelemben,de valahogy azok a régi,nagyon értékes tárgyak jutnak eszembe róla.

Könnyű a felvitele,nagyon klassz az állaga,por,de olyan jó,szinte krémes.




Őszintén megmondom,hogy a szememen még nem próbáltam ki,de már alig várom.Szerintem tökéletes világos barna szemekhez,ami nekem is van.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése