2013. március 27., szerda

Kis kezek ápolása a kedvencekkel

Sziasztok,

Hétfő az én életem Szerelme,amikor hazajött hozott Nekem egy Marie Claire magazint.Nagyon szeretem ezt az újságot,szuper unalom űző és gyorsan értesülhetünk friss divat és szépségápolási trendekről.
Azt vettem észre,hogy itt Angliában a divatmagazinokhoz gyakran csomagolnak valami ajándékot.És méghozzá elég klassz meglepik szoktak lenni.Volt amikor Top Shop vagy Nalis inc. körömlakk vagy Body Shopos szemceruza volt mellékelve hozzájuk.
Ehhez a mostani számhoz pedig egy kézkrém volt csomagolva.



Az egész termék elsőre ismeretlen volt,de kipróbáltam.
A  márkája Neal's Yard Remedies, Bee Lovely hand creamje.



Mielőtt elkezdtem használni a krémet,utána néztem a neten az egész márkának,mégis honnan származik,mit lehet róla tudni.
Az egész cég nemrég volt harmic éves és kifejezetten organikus termékeket forgalmaznak a kézkrémtől kezve a férfi arcápoláson keresztül a hajápolásig mindent.Egyáltalán nincs állatokon tesztelt termékük,tényleg minden bio és ez nagyon szimpatikus.

Nekem nagyon érzékeny a bőröm a téli időszakban,főleg a kezeimen,ezért fordítok sok figyelmet az ápolására.Sajnos tényleg erősen ki tud száradni és a körömágyam is hajlamos ilyenkor nagyon elkezdeni repedezni.

Az új kézkrémem ápoló bio mézet és energizáló narancs kivonatot tartalmaz.Az illata valami fantasztikus,finom,édes,friss.Kár,hogy nem tudok a blogon keresztül illatot küldeni,mert ez tényleg fenséges:)
Az állag se nem túl folyós,se nem túl sűrű.Szerintem pont jó.Néhány napja használom és csodát tett eddig a kezeimmel.Annyira jó puhák és üdék lettek.A csomagolása,mint a legtöbb kézkrémé,egy egyszerű tubus sárga színben,tekerős fekete kupakkal.Vannak rajta aranyos méhecske minták,márka jelzés és sok info.A tubusa 50 ml-es.

Eddig napközben egy Nivea krémet használtam,ami kifejezetten száraz bőrre van és argán olajat tartalmaz.
Szeretem a Nivea termékeit,de ez a kézkrém semmi plusz ápolást nem adott a mancsaimnak viszont jó sok van benne,ugyanis a tubusa 100 ml-es.
Télen,amikor otthon voltam vettem,ha jól emlékszem a DM-ben egy Himalya márkájú krémet.Előtte csak egyszer használtam Himalaya terméket,egy testápolót,amit még a nővéremtől kaptam.Hát,a testápoló nagyon levett a lábamról,imádtam,ezért is szereztem be a kézápolót belőle.
Ez az öregedésgátló kézkrém jól regenerálja bőrt és rengeteg növényi összetevőt tartalmaz.Például kakaóvaj,angyalrózsa és gyömbérliliom is van benne többek között.Ez egy nagyon jó kis krém,jól ápolja a száraz bőrt.Az egyetlen problémám,hogy már nagyon kevés van benne és sajna itt nem lehet kapni.Ő 50 ml-es és hasonlóan a Niveahoz egyszerű a tubusa,lenyithatós kupakkal.
A negyedik krém,amit rendszeresen használok az egy L'Occitane mango virágos kréme.Shea vajat tartalmaz,ez is nagyon jól ápol,szintén isteni illattal,de ő is már nagyon fogyóban van.Ő elég picike,csak 30 ml-es és a tubusa olyan,mint egy fogkrémé.
Ez a krém limitált kiadás volt,úgyhogy lehet már nem is lehet kapni,de ennek majd utána nézek.




Muszáj lesz hamarosan az utánpótlást beszereznem és Himalaya híján szerintem Neil's Yard Remedies lesz a befutó.

Mekkora figyelmet fordítotok a kézápolásra?Melyik a kedvenc krémetek,ami nagyon bevált?

2 megjegyzés:

  1. èn az utobbi idoben kezdtem el intenziven krèmezni a kezem.
    most amikor otthon voltam kaptam egy dove kèzkrèmet ès nagyon szuper.
    imàdom.
    rendeszeresen hasznàlom az essence kesztyut is,valamivel jobb àllapotban van a kezem mint 2 honapja :)

    VálaszTörlés
  2. Dove-ot én is használtam egy-két éve,de azóta nem találom azt a fajtát.Pedig nagyon jó volt.Az a baj,hogy nekem nem mindegyik Dove terméket bírja a bőröm.

    VálaszTörlés