2013. március 17., vasárnap

MUA Lip Boom

Nemrég vásároltam egy MUA rúzst,elsősorban kíváncsiságból,mert még soha nem próbáltam őket.Van két MUA szemfestékem,azokat nem sokkal azután vettem,hogy Angliába költöztem.Nem használtam őket sokat,sőt talán egyszer kb két éve.Őket is kíváncsiságból vettem,amikor elkezdetem felfedezni az angol drogáriák smink kínálatát.

A Lip Boom elnevezésű rúzs és szájfény kombinációnak a Cheeky! árnyalatát választottam.


A terméket Alexandra Burke reklámozza,aki valamelyik angol X-factor győztese.

A rúzs egy infókkal teli papír jobb sarkába van becsúsztatva és celluksz ragasztóval(???!!!) van oda rögzítve,hogy ne csússzon ki a helyéről.Ezek a ragasztók szép foltokat hagynak a termék tubusán,miután sikerül onnan kiszabadítani.


A tubus egyik oldalán a rúzst találjuk a másikon pedig a szájfényt.Elég praktikusan oldották meg,bár maga a termék nagy.A csomagoláson leírtak alapján drámai hatású a termék,optikailag megnöveli az ajkakat, hiper-szuper csilli-villi hatást ígér.

Így néz ki szét nyitva
A rúzs nagyon világos barbie pink matt finissel, a szájfény szintén rózsaszín sok-sok ezüstös csillámmal.

Baloldali a szájfény,jobboldali a rúzs

Csak a rúzs
Nagyon tetszik a rúzs színe,mivel imádom a rózsaszín rúzsokat,azok aztán tényleg jöhetnek minden mennyiségben.
A rúzs önmagában eléggé szárít,kipróbáltam,hogy csak a rúzst kentem fel és kb 10 perc múlva borzasztóan kellemetlen érzés volt viselni,ezt nagyon sajnálom:(

Ő lenne a szájfény
A szájfény színében semmi extra,sima,átlátszó rózsaszín,de ugyebár teli van milliárd apró ezüst csillámmal(bár ne lenne).A csillámok elég nagyok és felkenés után nekem nagyon kényelmetlen volt viselni,mert folyamatosan éreztem ezeket az óriás csillámokat,amikor összeért a két ajkam.A másik negatív,hogy az illata bődületesen erős vaníliás.Imádom a vanília illatot,de ez már sok.Szinte émelyítő és kicsikét hányingert keltő,olyan mintha az orrom alá lenne kötve egy rúd vanília.

Szájfény+rúzs
A kettő együtt azért elég jó eredményt ad,bár nincs semmi extra volum növelés vagy boom! hatás.A sok csillám adta kellemetlen érzet és az erős buké megmarad.

A terméket 3 fontért(kb 1000 HUF) vettem,ami még a drogériás áruk közül is olcsónak minősül.Ezért a rúzs-szájfény párosért nem is adnék többet.A rúzs még ér valamit,de a szájfény nekem pocsék.(Lehet kipróbálom,majd másik szájfénnyel kombinálva)
Ha egy szóval kellene jellemeznem ezt a terméket,akkor azt mondanám rá,hogy egy nagy csalódás!
Biztos vagyok benne,hogy többet nem fogok venni és ezt fájó szívvel írom,mert mindig olyan rossz,amikor egy ígéretesnek tűnő sminkben ekkorát csalódok.

Nektek van hasonló tapasztalatotok beauty termékkel,amiben nagyot csalódtatok?

1 megjegyzés: