2013. március 5., kedd

Szemceruza,lakk,szájfény és bölcsességfog

Sziasztok!

Sajnos most az utóbbi pár napban nincs sok időm,blogolni.Nagyon sok dolgom volt,most pedig valami hülye megfázás kezd leteperni,ezen kívül szenvedek a bölcsesség fogaimmal.A bal oldalon alul-felül neki indultak már néhány éve a növésnek és mostanra elég furcsa irányt vettek.A felső folyamatosan nyomja az arcomat az alsó pedig a többi fogamat,amiket szépen már arrébb is nyomott.
Rendszeresen kb havonta eléggé fájnak,decemberben sikerült tök jól kezelnem,de előtte novemberben nagyon durván bedurrantak,az arcom akkorára püffedt,mint egy léggömb,szájzár,no alvás,no kaja.Persze pont esküvőre voltam hivatalos és csak egy 7 napos antibiotikum kúra segített.
Végül a fogorvosom beutalt szájsebészetre,ahova március végére kaptam időpontot.Többi,mint négy hónap alatt zajlik le az egész procedúra,szánalom!!!!Mindegy,bő két hét és végre vége:)Ez lesz életem első műtéte és első altatása,izgulok,de már nagyon várom.Tényleg sok kényelmetlenséget okoz ez a két fog. 
Anyway!
Ma viszont érkezett egy szuper kis csomagocska,ami két nagyon klassz kincset rejtett.:)

Az egyik egy Urban Decay szemceruza,szépséges lila színben.Az árnyalat neve Delinquent.



A másik,amit már nagyon,de nagyon szerettem volna,nem más,mint a Nails inc. bőr hatású körömlakkja.Amikor megláttam először ezt a lakkot egyből szerelem volt első látásra:)
Nem vártam tovább megvettem és a héten tesztelni is fogom,amiről szépen beszámolok majd,sok fotóval együtt.


Rajtuk kívül,amit még a napokban szereztem az egy MUA rúzs és szájfény páros,Lip Boom.Hát kíváncsi vagyok!
Még nem próbáltam,érintetlen.Hétvégén ő is sorra és bemutatásra kerül itt a blogon.



Téma van,sok szép dolog van,amiről muszáj írni:) Csak megfázás ne lenne!:)
Remélem nem untattam senkit a fogaim történetével,de jó volt leírni:)
Hétvégén jövök és elárasztom a netet sok-sok bejegyzéssel!

2 megjegyzés:

  1. Én a lakkra lennék elsőnek kíváncsi, majd a rúzs-szájfény érdekelne, szemcerkát ismerem, volt csak más színben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakk lesz az első!Már én is nagyon kíváncsi vagyok rá!:)

      Törlés