2013. március 29., péntek

Helyzetjelentés:TheBodyShop,Converse,kalács és pink körmök

Sziasztok,

A mai napon elszáguldottam a The Body Shopba,hogy élőben is lecsekkoljam az új Leona Lewis kollekció darabjait.
Részletesebben a kollekcióról ITT olvashattok.

Amikor megláttam a termékeket szinte sírtam,persze nem a gyönyörtől,hanem...!Nagyon NEM tetszik sajnos!
A kis ecset cuki,de olyan picike,ügyetlen fogású és olyan haszontalan,főleg amennyit elkérnek érte,inkább tini darab.A szájfények semmilyenek,a Shimmer palettákkal egyetemben.A parfüm még elmegy,de nem venném meg.Pedig nagyon tetszenek,de szerencsére abból már "kinőttem",hogy azért vegyek meg valami terméket,mert külsőre nagyon tetszik.

Nos,a délelőtti BodyShopos sokk után,otthon gyorsan összedobtam egy kis húsvéti fonott kalácsot,ami kakaó krémmel és nutellával(yam-yam):) van megtöltve.Imádok sütni-főzni és nem akarok nagy képű lenni,de egész jól tudok is:)


A kalácsot nemrég megkóstoltuk és nagyon finom lett,szerintem nem sokáig fog kitartani.

Ezen kívül a mai napon beszereztem a régóta vágyott beige Converse torna pipellőt.
Már csak egy kis jó idő kell és hű társammá válhat:)


 Nemrég pedig volt időm végre manikűrözni,amit tegnap szépen elkummantottam.
Nem vittem túlzásba,minden körmömre a Lancome Jolie Rosalie édi-bédi,cukorkás pink lakkja került.Róla EBBEN a posztban olvashattok egy keveset.
És a gyűrűs ujjakra középen egy függőleges csíkban a MAC Steamy nevű lakkját használtam.ami igazából nem is látszódik,mert néhány kövecskével sikerült eltakarni kb az egész színt.
A végeredmény legalább jó nyárias (vagy,ha nem is nyárias akkor jó idős és nem mínusz fokos) lett.







Mára ennyi lenne!Hétvégén még jövök.Addig is jó pihenést és készülődést a Húsvétra mindenkinek!

2 megjegyzés: