2013. március 25., hétfő

Szükséges kis szépségek

Sziasztok,

Most elég sok időm van gondolkodni,hogy mire is van szükségem a hamarosan megérkező tavaszra.
Sajnos még mindig a bölcsességfog műtét utáni kényszer pihenésen vagyok,óriási felpüffedt, fájó arccal.Se baj,napról-napra egyre jobb:)Viszont már ideje lenne,ha végre itt lenne a tavasz,elvégre hétvégén már húsvét és,ha így megy tovább szegény nyuszi snowboardon fog érkezni.


Igaz,itt Angliában nem a hó esik,legalábbis Nálunk,hanem csak eső és eső,meg még egy kis eső!Már nagyon rühellem!!

Na,szóval...sok szép dolgot találtam,amit szeretnék beújítani,ezek a darabok nagyon tetszenek és,ha nem lesz más ami jobban megtetszik akkor egy részét muszáj lesz beszereznem:)

Elsőnek ezt a karkötőt mutatnám meg.Régen mindig teli voltam aggatva ékszerekkel,viszont az utóbbi pár évben,nem hordok sokat,van amikor napokig egyáltalán nem is veszek fel ékszert.
Nekem nagyon tetszik.Igazi vagány Guess darabka.

Szeretnék venni egy karórát is,mert amik vannak,azok vagy elegánsak vagy sportosak.Kellene egy sportosan elegáns is.
Nemrég láttam valahol egy gyönyörű Fossil karórát,az szerelem volt első látásra.Olyan,mint a képen látható óra csak színes kövekkel van kirakva.


Cipő téren sajnos úgy vagyok,hogy mindig kell egy új pár!De szerintem ez szinte normális egy nőnél:)
Persze a szerelmem,mindig fogja a fejét,hogy már megint minek új cipő,mikor annyi van,hogy már nem férnek el a házban(mondjuk ez már majdnem igaz :) )
Egyenlőre sokat nem terveztem,amit nagyon szeretnék egy Converse rövid szárú torna csukát.Már ezer éve volt utoljára Converse pipellőm,pedig nagyon szeretem őket.

A másik cipő vagy szandál,inkább nyári viselet,de ahogy az idő engedi lehet egyből hordani.Őket egy-két napja találtam a Debenhamsnél és hatalmas szerelem lett legelső pillanatra.Az az egyelten baj,hogy nem tudom eldönteni,hogy melyik tetszik jobban:)



 A farmer kabátomat is idén le kellene cserélnem,már legalább öt éve nyúzom a mostanit,de nagyon imádom,igazi hűséges darab.Nézegettem néhányat,de még nincs meg az igazi.Pedig sok farmer kabát igen egyforma:)


Egy-két nyári kis ruhát is vennem kell majd.Az utóbbi pár évben előnyben részesítettem a nadrágos outfit-eket,de egy ideje újra rákaptam a szoknyákra,dressekre.Nagy kedvenceim az ingruhák.




 Nagyjából ennyi lenne.Szerintem nem vagyok annyira telhetetlen,bár úgyis fog gyarapodni a lista:)
Ezeken kívül persze a make-up állományomat folyamatosan bővítem szebbnél-szebb dolgokkal.Ezekről igyekszem Nektek beszámolni rendszeresen.

Mi az amit a tavasz közeledtével szeretnétek beszerezni?
Van esetleg egy új cipő vagy ruha,amibe bele szerettetek? 

2 megjegyzés:

  1. Fossil órára mindenki kattog? Nem a szivem csücske valamiért. Itt annyi van hogy már kifejezetten unom.
    Converse nekem is kéne az viszont tetszik:-D

    VálaszTörlés
  2. Nekem bejönnek a Fossilok,órákon kívül még a karkötők.De,hát ízlések és pofonok :)
    Bizony a Converse kb alap darab:)

    VálaszTörlés