2013. május 20., hétfő

Guerlain Terracotta Kabuki Brush

 
 Sziasztok,

Mostanában nagy ecset szerző időszakomat élem és igyekszem új smink ecseteket is kipróbálni a számomra jól ismerteken kívül.Múlthéten a House of Fraser-nél találtam egy szuper Guerlain kabukit,amit már régóta kiakartam próbálni.Nem konkrétan ezt,csak úgy a Guerlaintól valami ecsetkét.Elgondolkodtam,hogy megvegyem-e,mert az ára azért elég combos volt,33 font (kb 11.000 HUF).De!Hiper-szuper mázlim volt,ugyanis a termék akciós volt és így sikerült 11 font (kb 4000 HUF) körül megcsípnem.:)





Az ecset,egy a Guerlain Terracotta kollekciójáról ismert barna mintás dobozban lapul,minden felirat arany betűkkel van.Túl sok infót nem tartalmaz.



Maga az ecset egy átlátszó műanyag csőbe van bújtatva,ami szuper praktikus.Jó stabilra van megcsinálva,tudjuk benne tárolni a kabukit.


A szárának az alsó része sötét barna matt,a felső része színben megegyező fényes műanyag.Nagyon jól kézre áll.
A feje jól tömött,kellemes érintésű.Jó használni,jó érzés a bőrnek.


Külsejéről még annyit,hogy a szárán található egy arany színű Guerlain felirat.


Az ecset elsősorban bronzosításhoz ajánlott,főként a Terracotta bronzosítóhoz,a Guerlain szerint.Én nem nagyon használok a hétköznapokban bronzosítót és eleve az ecset működik más termékekkel is.Ezt nem igazán szeretem,amikor egy jó ecsetet csak egy termékhez próbálnak tukmálni!
Mind púderezésre és pirosításra kiválóan alkalmas.
A csomagolást,külsejét,használhatóságát és persze az árát nézve igazi luxus termék.Nálam csillagos ötöst érdemel,főleg,hogy olyan jó áron sikerült hozzájutnom.Igazi kedvencé vált ez a kis tömött,duci-buci csoda :)


2 megjegyzés:

  1. Sajnos ezt az ecsetet én is megvettem, hasonló 3500 Ft-os leértékel áron. Nem hiába értékelik le, nekem nagyon durvának tűnik, szinte sérti az arcbőröm. Én megbántam, h megvettem, még ha olcsó is volt :(

    A legjobb a Bobbi Brown bronzosító ecsete vagy a Hakuhod márkából keress a célnak megfelelőt, kicsit drágább 50-60 $, de szerintem 10 évig simán kitart és a legjobbat veszed meg :)

    VálaszTörlés
  2. Én nem bánom,hogy megvettem,nekem egyenlőre tetszik és szerencsére nem bántja a bőröm.
    Bobbi Brown-om van,csak legutóbb amikor otthon voltam Mo-n ott felejtettem őket,de megvárnak:)
    Hakuhodot eddig nem ismertem,de már nézegetem őket!Köszi a tippet!:)

    VálaszTörlés