2013. május 19., vasárnap

MAC lip pencil Silly

Sziasztok,

Szerintem már sokan hallottátok,láttátok,hogy a nagy favorit MAC, sok új kollekcióval jelentkezett az elmúlt hetekben.Többek között a Temperature Rising,In Extra Dimension,Baking Beauties valamint a Fashion Set kollekciókkal.Mindegyik nagyon jóra sikerült,bár nekem kicsit a Baking Beauties csalódás,de lehet csak a többi klassz darab között tűnik gyérebbnek.

A Fashion Set kollekcióból elsősorban a szájceruzák iránt érdeklődtem,illetve a szemfestékek után(az még várat magára:)).A Heroine színű rúzst is megakartam venni,de egyenlőre úgy tűnik,hogy nem jön össze,mert a legtöbb helyen már nem lehet kapni.De,reménykedem!Hátha!Fingers crossed!
A megjelenés után gyorsan beszereztem a Silly árnyalatú ceruzát,ami az Embrace me mellett szerintem a legszebb.Az Embrace me lip pencilről korábban már posztoltam,arról ITT olvashattok.







A Silly ceruza baby pink színű a leírás szerint.Valójában mélyebb,élénk pink,na azért annyira nem sötét,szuper termék.
Nagyon jól pigmentált,könnyű a felvitele,de egy picit szárítja az ajkakat,amit viszont könnyű orvosolni egy kis ápolással.Tartósságára nem lehet panasz,jól bírja,egyenletes kopik.






Szeretem a MAC szájceruzákat elsősorban a minőségük miatt és elég nagy a szín választék is,biztos mindenki talál kedvére valót.

Az ára 11.50 font,kb 3900 HUF.

Szoktatok szájceruzát használni?Ha igen,milyen árnyalatot leginkább?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése