2013. május 23., csütörtök

MAC Extra Dimension Skinfinish 2013 Summer

Sziasztok,

A MAC egyik új kollekciója az Extra Dimension rendkívül jól sikerült.Fantasztikus szemfestékeket,arcpirosítókat és skinfinisheket tartalmaz.
Amikor megjelent a kollekció egyből le is csaptam az egyik skinfinishre,méghozzá a Double Definition-re.

A termék csomagolása a szokásos MAC fekete karton csomagolás rejti a fekete kis csodát(Azt hiszem ezzel a megnevezéssel elég sokat elárultam a termékről)


A dobozban két külön színt találunk,egy világosabb arany és egy sötétebb bronz árnyalatot.A terméket tökéletesen tudjuk használni kontúrozásra,highlighterként és bronzosításra.
A formulája nagyon extra,szinte krémes,nagyon szeretem.
Világosabb bőrön is jól érvényesül,persze,ha jól használjuk,de egy napbarnított bőrt igazán feldob.









Érdemes jól megvizsgálni ezt a kollekciót,mert tényleg remek termékek kaptak helyet benne.Sajnos a pirosítókat nem próbáltam még,de már szemeztem velük,viszont a szemfestékékből mindet szívesen magaménak tudnám:)
A MAC márka az,ami minden igényemet kitudja elégíteni.Szuper színválaszték,mindig tudnak újat mutatni,tehát egy szó,mint száz,a MAC nálam az abszolút favorit.Ezzel a kollekcióval pedig valami teljesen új dimenziót varázsoltak!:)

Melyik a kedvenc smink márkátok?

2 megjegyzés:


  1. Nagyon szép a színe, imádom a bronzosítókat, legalább 7 darabom van most is, az egyik közülük Mac :)

    VálaszTörlés