2013. május 15., szerda

Lancome Rose Macaron nails

Sziasztok,

Mára egy gyors körömlakkos posztot hoztam.
Pár napja kaptam egy csoda bőséges Lancome csomagot,ami többek között tartalmazta az új nyári kedvencemet.Ez nem más,mint a Rose Macaron névre keresztelt lakk.A termék az idén tavaszi In Love Makeup Collection for Spring 2013 darabja.Ebből a kollekcióból már korábban bemutattam egy szemceruzát,amiről ITT olvashattok bővebben.


Nagyon szeretem a Lancome lakkokat.Szuper a textúrájuk,nagyon kényelmes őket felvinni és ami nagyon fontos,hogy kiemelkedően tartósak.

A Rose Macaron lakknak szép,ragyogó meleg rózsaszín színe van,jó krémes.Imádom,amikor megszárad,mert nagyon szép fénye van,nem is szükséges rá fedő lakk.
A színére visszatérve nem igazán tudom jellemezni,de abszolút értem,hogy miért a macaron nevet kapta.Amikor ránézek a körmeimre,finom,guszta macaronok,cukorkák és sütik jutnak róla eszembe. :)))
Tényleg jól bírják a Lancome-ok a strapát,négy-öt napot simán és a fénye is sokáig megmarad.
Két rétegben jól fed.





Tudom a fotók inkább macaronnal dukáltak volna,de nem volt itthon.Már egy ideje szeretnék megpróbálkozni a sütésével,bár elég nehéznek tűnik.Ha valakinek van jó perceptje vagy sütött már,szívesen veszem a tippeket!:)

Anyway...Imádom ezt a lakkot,szerintem ő az új nyári kedvenc és már alig várom,hogy flip-flopos,szandálos idő legyen,mert a lábujj köreimen is szívesen fogom mutogatni ezt a színt:)

Hamarosan megmutatom mi mindent rejtett még a Lancome csomagom,de előtte még sok-sok minden vár bemutatásra!

Megvan már a nyári kedvenc lakkotok?Próbáltatok már Lancome lakkot?


3 megjegyzés:

  1. Szép színe van, az üveg láttán világosabbnak gondoltam, egyre jobban kezd tetszeni a pink, van is pár lakkom hasonló színbe de nagyon-nagyon ritkán használom, pedig idén nagy divat lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem egy Sally Hansen Insta-Dry lakkom van, annak is hasonló színe van és évek óta a kedvencem, főleg nyáron.

    VálaszTörlés
  3. Először én is azt hittem,hogy világosabb lesz!De nagyon klassz!:)Nálam a pink lakkok mindig nagyon kedveltek:)

    Titanilla:Még soha nem próbáltam Sally Hansen lakkot,de sok jót hallottam róla!Most valami igazi barbie pink lakkot szeretnék,lehet,hogy aztán Sally Hansenből kerül majd ki:)

    VálaszTörlés