2013. május 10., péntek

Sugarpill pigmentek

Sziasztok,

Pont egy hónapja írtam bejegyzést az első Sugarpill termékemről,amiről bővebben ITT olvashattok.Akkor egy pigmentet mutattam be Nektek és írtam,hogy valószínűleg nem az utolsó makeup-om a márkától.:)
Nemrég beszereztem még két pigmentet,amiket most szeretnék bemutatni.

A csomagolás ugyanaz minden pigment esetében.Kis karton dobozba érkezik,szív alakú kivágással és Sugarpill logóval az elején.A doboz hátulján és alján minden szükséges információ fel van tüntetve.


A pigmentek műanyag,henger alakú tartóban vannak,fekete csavarós kupakkal,aminek a tetején a márka logója van.

Két csodálatos színt kaptam,az egyik igazi cukorka rózsaszín,sötét pink csillámokkal.Ez az árnyalat a Birthday Girl nevet viseli.A másiknak nagyon különleges fehér színe van,ami apró zöldeskék csillámokkal van keverve és színváltós hatása van.Ez az árnyalat a Lumi nevet kapta.


Mindkettő színe nagyon tetszik.Könnyű őket használni,nem olyan vészesen potyognak ide-oda.Hiper tartósak.Viszont muszáj alá valamilyen bázis,mert anélkül sajnos nem sok látszik belőlük és nem is tartósak nélküle.


 A fehér Lumi árnyalat csodásan mutat egy sötét alapra felvíve,persze nem egy hétköznapi viselet akkor,de igazán különleges végeredményt érhetünk el vele.
(Sajnos,ezt a színt elég nehéz fotózni!Nem is lettek olyan jók a képek!)



Engem nagyon meggyőzött eddig a Sugarpill márka,legalábbis a pigmentjeik.
Egy dolgot nem értek.A pigement tégelyek aljára az van írva,hogy 5 g-os a termék,a karton csomagoláson a Birthday Girl esetében 4 g,a Luminál pedig 6g-osra van írva a mennyiség,viszont a Lumi egy picit kevesebbnek tűnik.Hmm....!!!!Furcsa! "??????" Na,mindegy ez a legkevesebb,mert így is jó sok időre!

A www.love-makeup.co.uk-ról rendeltem őket,ahol ráadásul akciós áron jutottam hozzájuk.Eredetileg 8.50 fontba kerülnek,de most 7 fontért kaphatóak (kb 2500 HUF).

Szoktatok pigmenteket használni?Ha igen,mi a kevencetek?


2 megjegyzés: