2013. február 21., csütörtök

Bobbi Brown Creamy Matte Lip Color

Néhány hónapja,amikor megjelentek a Bobbi Brown matt rúzsok nagyon elkezdtem szemezni velük,sokáig húztam a dolgot,végül a 11 Razzberry árnyalatot megvettem.Ez a szín egy közepes lilás-bordós bogyó szín,pici rózsaszín tónussal..
A csomagolás egyszerű,fekete,fehér feliratokkal.Minden szükséges információ megtalálható rajta.Maga a rúzs fényes fekete henger alakú tokban van,fehér Bobbi Brown felirattal.A tok,mintha fém lenne,kellemes tapintású és mindig olyan jó hűvös :) Viszont nagyon gyűjti az ujjlenyomatokat(ez a fényképen is látszik).


Bobbi Brown Creamy Matte Lip Color

Razzberry
Maga a rúzs szuper tartós,legalább 4-5 órát kibír,persze azért kicsit megkopik.A nevével ellentétben,hogy matt,azért nem teljes igaz,mert felkenve nagyon krémes és egy picit azért fénylik is.Egyáltalán nem szárította a használatakor,könnyen,gyorsan fellehet vinni a szájra.A textúrája valami fantasztikus.


Szeretem ezt a színt,bár szinte minden bogyós gyümölcs szín nagyon tetszik,mondhatni nagy "everyberry" fan vagyok :)
A Razzberryt nyugodtan viselhetjük nappal illetve éjszaka,visszafogottabb szemfestéssel.Azt hiszem télen inkább előnyben részesítem ezt a rúzst,bár tavaly nyáron még nem volt meg,szóval...bármi lehet.






Így mutat az ajkakon

Összességében nagyon jó rúzsról van szó,érdemes kipróbálni.Igaz nem olcsó darab,én 18 fontért vettem (kb 6000 HUF),de ezért a pénzért tényleg remek terméket kapunk.

Szeretitek a matt rúzsokat?Van kedvenc "berry" színű smink terméketek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése