2013. február 3., vasárnap

Vasárnap esti ombre körmök

Mostanában gyakran belefutok a színátmenetes,más néven ombre technikába.Legnépszerűbb talán a hajaknál;sok sztárt láthatunk ombre frizurával.
A sminkelés terén a szemeknél és az ajkaknál tudunk ilyen technikával nagyon szép dolgokat kreálni.Nekem például a színátmenetes száj nagy kedvencem.Igaz,magamon még nem próbáltam,de tervbe van véve.Ahogy megcsinálom akkor a blogon is bemutatásra fog kerülni.
A hajon és a sminkelésen kívül a körömfestésben is alkalmazni tudjuk az ombre technikát.
Én ezt próbáltam most ki.

A művelethez három körömlakkra volt szükségem.Én egy világoskéket,egy sötétkéket és egy csillámos fedőlakkot használtam.

Őket használtam a nagy műhöz


Először felkentem a világoskéket két rétegben a teljes körömfelületre,ezt hagytam,hogy jól megszáradjon.Amikor ez meg volt,jöhetett a sötétkék lakkocska.Ez a szín kb. a körmeim kétharmadára került.Itt nem vártam meg,hogy teljesen megszáradjon.Egy kis szivacsos applikátort megkentem a világoskékkel és elkezdetem a sötétkék és a világkék lakk találkozásánál összemosni a színeket.
Ez volt az első alkalom,hogy ilyet csináltam,szóval...nem voltam olyan ügyes,de olyan béna se,mint ahogy gondoltam.:) Az összemosás után rákencéltem a fedőlakkot.Direkt csillámosat választottam,mert gondoltam nem lesz úgyse tökéletes a színátmenet.Szerintem jól döntöttem,mert sokat dob rajta a sok kis csillám és elég sok hibát elrejt.

Ilyen lett


Messziről sokkal jobban néz ki,mert közelről nézve azért sok hiba kijön.Illetve sajnálom,hogy a képek nem teljesen adják vissza,hogy hogyan is néz ki.Élőben azért sokkal szebb lett.:)

Kártya party a szép új körmökkel :)

Gyakorlat teszi a mestert,így remélem legközelebb már még ügyesebb leszek.Ugyanis kitaláltam,hogy a következő manikűrön szép pink színátmenetes lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése