2013. február 20., szerda

Dior körmök

Ma ismét egy körmös bejegyzéssel készültem,méghozzá az egyik számomra nagyon kedves lakkommal.
Már elég régi darab,látszik a csomagolásán is.Ha jól emlékszem két éve karácsony előtt leptem meg magam vele.Nem használtam olyan gyakran eddig,valahogy mindig más megelőzte.De amikor mégis akkor nagyon oda meg vissza voltam tőle.
Ez a Dior Graphic Berry árnyalat.

Dior Graphic Berry-sajna csúnyácskán befénylett a fotó



Nagyon szép sötét,mély lilás-bordós szín. Már egy rétegben is szuperül fed,igaz én két rétegben használom(minden lakkot két rétegben használok).Jó tartós,kb 1 hétig simán bírja.

Két rétegben szinte már bordó


Szeretem felkenni ezt a lakkot,mert olyan jó nagy ecsete van,szépen eloszlik a körmön,gyorsan szárad.
Annak ellenére,hogy sötét színről van szó,amikor viselem mindig olyan visszafogott,elegáns érzést kelt bennem.
A minősége kiváló,bár szerintem a márka nem is engedhet meg magának gyengébb kiadást.Szóval ezzel probléma nincs,de valahogy mégsem tud megfogni ez lakk úgy igazán,nem tudom miért.Valószínűleg valami apró kis bibi van a tudatalattimban vele kapcsolatban,ezért nem is használom gyakran.

Van hasonló "kapcsolatotok" körömlakkal vagy smink termékkel?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése