2013. február 9., szombat

Karácsony volt tegnap :)

Ahogy azt az előző posztban olvashattátok tegnap megérkezett az első OPI körömlakkom.Ezen kívül még két csomagot kaptam tegnap.Szóval tényleg karácsony hangulat uralkodott nálam.:)
Megérkezett a rendelésem a Bershkától,amire azért elég sokat kellett várnom.Még múlt hét előtt vásároltam tőlük egy helyes kis cipőt és egy fülékszert.
Persze a csomag első szállításakor nem volt itthon senki,ezért megadtam a futár cégnek,hogy adják már be a szomszédnak.Hétfő sms-t is küldtek,hogy pontosan hány órakor jön a szállítmány.Délután izgatottan rongyoltam be a házba és kerestem a cetlit,hogy melyik szomszédnál vehetem fel a csomagot.Cetli nem volt,nemhogy csomag!
Gyorsan megnéztem a e-mailem és akkor esett le,hogy rossz házszámot adtam meg rendeléskor,persze ők is küldtek vagy négy mailt,hogy érvénytelen cím,meg hogy adjak nekik rendes elérhetőséget,ha akarom a cipellőt...stb.Egy nagyon kedves,segítőkész emberrel sikerült e-mailben kommunikálnom és megegyeztünk,hogy pénteken hozzák és,ha a szállításkor nem vagyok itthon akkor berakják a kerti shadbe.
Pénteken mire hazaértem a csomag bizony ott is volt :)
A cipő nagyon jó árban volt,15 fontért(kb 5000 ft) sikerült beszereznem,ugyanis elég jó kis sale volt a Bershka webshopjában.Egy egyszerű barna,fűzős magas talpú, boka cipellő.Nagyon kényelmes,tökéletes méretű.Szuperül fog menni szoknyához és szűk nacihoz is.

Csini és nagyon kényelmes

Nem nagyon szoktam neten cipőt venni,mert mindig tartok kicsit attól,hogy nem lesz jó a méret.Most ezt a cipőt azért vettem meg hezitálás nélkül,mert amikor karácsonykor otthon voltam Mo.-n,vettem a Bershkában egy világos barna boka csizmát 38-as méretben,ami tökéletes.

Tökéletes méret,kényelmes pipellő

Nem gondoltam volna,hogy ennyire megtetszenek a Bershka cipők,eddig valahogy mindig figyelmen kívül hagytam őket.
Az első cipő megvásárlása is véletlen volt,ugyanis amikor shopping napot tartottam a Westendbe,addig a szerelemem és a haverja biliárdoztak, én pedig hamarabb végeztem,mint ők.(milyen fura előbb végeztem a vásárolgatással :) ).Gondoltam amíg ők is befejezik a partit,addig bekukkantok a H&M-be(semmit nem találtam) és a Bershkába.Hát jól tettem!Pedig nem is akartam cipőt venni.:)

A másik zsákmányom egy fülékszer.

Fülékszer

Az ékszer szép ,csillogó levél alakú strasszkövekkel van kirakva.Jobb fülre való,bedugós.Van rajta még egy klipsz féleség is,ami arra szolgál,hogy rácsíptessük a fülünk felsőrészére is.
Helyes kis darab,tegnap amikor felpróbáltam kb 1 órát volt rajtam és egy picit azért bezsibbasztotta a fülem. Az ára 6 font volt(kb 2000 ft).
Nem fogom mindennap hordani az biztos,de egy-egy bulin szuperül feldobhatjuk vele az outfitünket.
Valószínűleg elég nagy feltűnést lehet vele kelteni :)

Így néz ki felvéve,elég nagy



 Ez volt a pénteki csomag áradat második tagja.
A harmadik pedig a MAC-től érkezett,amit sajnos még nem kaptam meg,ugyanis az lesz a Valentin napi ajándékom a szerelmemtől :)
Viszont tudom,hogy mi van a csomagban! :D
Egy szépségesen,gyönyörűségesen csodálatos rúzs!Méghozzá a Candy Yum-Yum árnyalat!
Nagyon régóta szerettem volna már megvenni ezt a rúzst,de nem lehetett kapni.Most úgy tudom,hogy bekerül állandóra.

MAC Candy Yum-Yum
Egyenlőre csak netről töltött képet tudok róla mutatni,de már csak pár nap és élőben is meglesz.Így hétvégére már egy újabb poszttéma terítéken van.:)

Van olyan rúzs amire nagyon vágytok mostanában?
Kipróbálnátok egy ilyen fúlékszert?

1 megjegyzés: