2013. február 17., vasárnap

MAC Candy Yum-Yum

Sziasztok!

Sajnos a héten megint nem voltam valami aktív és a hétvégém is most elég busy volt,de itt vagyok és posztolok :) A jövő hétre legalább...számot inkább nem írok,de jó sok bejegyzést tervezek.
Csütörtökön Valentin napon,életem szerelmétől kaptam egy szép MAC rúzst,méghozzá a Candy Yum-Yum árnyalatot.

MAC Candy Yum-Yum


A rúzs teljesen matt,rikító,szinte neon rózsaszín.Nagyon élénk a kis drága.
Ahogy megkaptam muszáj volt egyből kipróbálnom(de persze a fotó lemaradt,ezt majd pótlom) és a tapasztalat az lett,hogy nagyon tartós,nagyon szép.Igaz egy picit szárította a számat,de ezt talán betudhatom a téli időnek,ugyanis ilyenkor kb másodpercenként használhatnék ajakápolót.:)
Visszatérve,azért elég vad rúzsról van szó.Ha ezt viseljük tuti,hogy megbámulnak majd amerre megyünk.:)Én nagyon szeretem az ilyen feltűnő színeket,tehát nekem tökéletes és főleg nyáron szerintem napi használatban lesz.
Elég akár csak őt használni és máris "jólsminkeltek" leszünk,a részemről szigorúan tilos bármi erőset,feltűnőt használni a szemünkre mellette.Én amikor kipróbáltam csak spirált használtam,vékony fekete tusvonalat húztam a felső szemhéjamra és leheletnyi rózsaszín pirosítót az arcomra alapozás után.


Szuper jó rúzs,imádom és szerelem volt első látásra az én kis Valentin napi ajándékom.

Szeretitek az ilyen feltűnőbb rúzsokat vagy inkább a visszafogottabbakat kedvelitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése