2013. február 1., péntek

Lancome Beauty Box

Karácsonykor a fa alatt lapult számomra egy szépen becsomagolt nagy doboz.Izgatottan bontottam ki és nagy lett ám az örömöm amikor megláttam,hogy a Lancome Christmas Beauty Box-ot rejti.

Csillogó arany táska rejti a sok kincset
 A táska szuper jól összeválogatott dolgokat tartalmaz.

A tartalom

 A kedvencem benne a szemfesték paletta,ami a karácsonyi kollekció csomagolását kapta.A megszokott sima,fekete helyett a paletta fedele ugyanolyan csillogó arany,mint a táska(csak műanyag). A paletta a Golden Frenzy nevet viseli és öt szín található benne.

A legfelső egy fémes fehér árnyalat.Alatta a bal szélén szép arany szín van,ami szintén fémes,utána középen egy matt barna és végül egy csillogó barna, kicsi réz beütéssel.Alsó sorban pedig egy fekete szín található.A palettának szép nagy tükre van és beleraktak még két szivacsos applikátort.

Goden Frenzy

A következő az arcpirosító.Ez a 02 Rose Sable árnyalat.Még nem próbáltam a pirosítót, abszolút érintetlen.De amennyiben olyan jó lesz,mint a Mocha Havana színű pirosítójuk akkor nagyon jó barátok leszünk.:)

Rose Sable
 A szettben van egy Le Crayon Khol fekete szemceruza és két mini szempillaspirál,a Hypnose Drama és a sima Hypnose.Imádom őket!
Egy Lancome szempillaspirállal nekem mindig nagy örömet lehet okozni,lehet az bármelyik,bármekkora kiszerelésben:)

A make-up termékek végére maradt még a két cuki mini rúzs,a L'absolu Rouge 06-os és 132-es árnyalata.
Még ezeket sem próbáltam,de fogok róluk mindenképpen csinálni bejegyzést.
A 06-os egy meleg tónusú pinkes szín.Semmi extrával.
A 132-es viszont egy nagyon tuti,csodás,szépséges piros szín.Szerintem ez lehet sok ember számára a tökéletes rúzs,amivel gyönyörű vörös ajkakat varázsolhatunk magunknak(vagy másoknak).

L'absolu Rouge 06 és 132


Ezek voltak a sminkek.

Most jöjjön a további tartalom.Ezek már arcápolási termékek.
Van benne egy 50ml-es Galatéis Douceur arclemosó tej és egy szintén 50ml-es Tonique Douceur alkohol mentes tonik.Korábban már mindkettőt használtam.Szuper jól eltávolítják a sminket.Nem irritálnak,felfrissíti a bőrt.
Tartalmaz még egy full size Bi-facil make-up removert,amit használhatunk kifejezetten szemre.Ilyet még nem használtam.Ajánlják érzékeny szeműeknek,kontaktlencsét viselőknek,mindent eltávolít még a vízálló szemfestéket is jól leszedi.
Következő a Hydra Zen anti-stress hidratáló krém 15ml-es kiszerelésben.A termék fantasztikus!Minden bőrtípusra ajánlott,még érzékenyre is.Annyira pihe-puha,selymes,ragyogó lesz tőle a bőröm,mint kb baby koromban.Mindenkinek nagyon tudom ajánlani.Elég drága termékről van szó,de van amin nem érdemes spórolni és ez olyan.
Az utolsó két termék egyike a Visionnaire csodaszérum,aminek köszönhetően állítólag a ráncok csökkenek,a bőr sokkal egyenletesebb lesz.Még nem próbáltam és valahogy túl meseszerűnek tűnik amiket eddig olvastam róla,de lefogom tesztelni.Már amennyire engedi a 7 ml-es kis üvegcse:)
A másik pedig egy szintén 7 ml-es Génifique "fiatalító" szérum.Minden korosztálynak ajánlott.Megfiatalítja a bőrt,gyönyörű,ragyogó lesz tőle az arcunk.Eddig nem használtam ilyen extrém bőrfiatalító termékeket(azt hiszem a korom miatt is még ráér),de majd meglátjuk.Elfog fogyni az biztos.

Összefogalva a kis dobozkát:

Imádom,nagyon örülök neki.
Nemcsak a makeup-ok miatt,hanem,mert néhány olyan terméket is kilehet próbálni,amit annyi pénzért amennyiért biztos nem vennék meg.Viszont,ha beválik akkor nem fogok sajnálni kicsit többet áldozni rá.

A csoda szép csilli-villi táskáért pedig rajongok:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése