2013. február 23., szombat

MAC Archie's Girls szerzemények

Ahogy azt ma reggel beharangoztam,végre megérkezett az új MAC kollekciós rendelésem.Nem másról van szó,mint az Archie's Girls kollekcióról.:)Nagyon izgatottan vártam már a megjelenést és amikor megjelent,rendeltem egy szájfényt és egy szemceruzát.Nem voltam mohó,igaz tudtam volna még sok-sok darabot rendelni,de első körben ez is elég.

MAC zsákmány


A választásom a Kiss & Don't Tellre esett,ami Betty szájfényei közé tartozik.

Kiss & Don't Tell lipglass
A csomagolás nagyon aranyosra sikerült.A papír doboz,a megszokott MAC fekete csomagolással ellentétben most fehér és rajta mosolyog Archie,a szőke Betty és a fekete Veronica.
A szájfény tubusának a kupakja szintén fehér,valamint rajta van Betty,ezt leszámítva a szokásos MAC tubus.

A szájfény szép korall színű,kis rózsaszínnel és nagyon szépen fénylik,jó krémes az állaga.





Könnyű felvinni az ecset segítségével,bár egy kicsit nehéz eloszlatni az ajkakon.Most próbáltam ki első alkalommal,egyenlőre nagyon megvagyok elégedve vele,hiba nincs.Szuper szín,szuper csomagolás!

Nagyon tetszik a színe

A második darab a kollekcióból egy Pearlglide Intense Eyeliner Petrol Blue színe.



A csomagolás kb ugyanaz,mint a szájfénynél,itt a fehér külsejű ceruzán csak szívecskék vannak.

A színe sötétkék,apró pici csillámokkal.Nagyon jól pigmentált és hihetetlen milyen jó puha,krémes.

Pearlglide Intense Eyeliner
 Élesben még nem próbáltam,csak mintát készítettem vele,de már várom az első bevetését,szerintem jól fog szuperálni,az eddigi MAC szemceruza tapasztalataim mind pozitívak.

Szép sötétkék,csillámokkal

Archie's Girls kollekción kívül még rendeltem egy ecsetet,amire már régóta nagy szükségem volt.Ez a 210 Precise Eye Liner ecset.Még soha nem próbáltam ezt az ecsetet,de nagyon sok jót olvastam róla,jó minden állagú tushoz.Hamarosan felavatásra kerül az tuti:)

MAC 210 Precise Eye Liner ecset
 Ezeken kívül ajándékba küldtek egy mini tubusos Strobe Creamet.Ez egy frissítő szérum,ami sok vitaminnal tölti fel a bőrt és zöld teát tartalmaz.Gondolom megpróbál csodát tenni a fáradt bőrrel.Még soha nem próbáltam,de elfog fogyni.Eddig hasonló termékből csak Lancomot használtam,legalább lesz mihez viszonyítanom.

MAC Strobe Cream

Visszatérve az Archie's Girls kollekcióhoz;szerintem nagyon eltalálták,szuper tetszetős,igazán csajos,aranyos kollekcióról van szó.Jó színek lettek összeválogatva.
Remélem sikerül még egy rúzst beszereznem,de sajnos már elég sok helyről elkapkodták őket,köztük a MAC honlapjáról is.

Nektek,hogy tetszik ez a kollekció?

2 megjegyzés:

  1. huuu nagyon jo a cerka.nekem ma jott meg a betty bright ruzs napokig nem aludtam mert itt minden sold out volt mèg a megjelenès elott.de sikerult megcsipnem :)

    VálaszTörlés
  2. tényleg szuper a cerka,meg a szájfény is jó.
    első körben én is lemaradtam a betty bright rúzsról,de tegnap sikerült megrendelnem.egy-két nap és megjön.már nagyon be vagyok zsongva:)szerintem az a darab lett a kollekció fénypontja:)

    VálaszTörlés