2013. február 26., kedd

Guerlain by Emilio Pucci Le 2 Mascara

Sziasztok,

Imádok szempillaspirált használni,mint szinte minden nő.Nélküle kb ki sem mozdulok a házból.Már nagyon sok márkát kipróbáltam,de még nem mondanám,hogy megtaláltam a számomra tökéleteset.Amit mára hoztam szempillaspirált,azt sem fogom életem spiráljának kikiáltani.De néhány mondatot muszáj neki szentelni.
Ez pedig nem más,mint a Guerlain by Emilio Pucci szempillaspirálja a Le 2 Mascara.
Nagyon szép,exkluzív darab,ami mondjuk igaz szerintem majdnem minden Guerlain smink termékre.Csodálatos dolgokat tudnak kitalálni,sokszor csorgatom a nyálam értük,de azért az árakkal sokszor nem vagyok kibékülve.
Ezt a szempillaspirált viszont nagyon jó áron sikerült megvásárolnom,mert az eredeti ára 25 font volt (kb 9000 HUF),de a Debenhamsnél sikerült az utolsó darabot fél áron 12,50 fontért (kb 4500 HUF) bezsákmányolni.:)

A csomagolás egyszerű fekete,elegáns.Arany betűkkel van rajta minden információ.







Kék színű a spirál

A tubus,sima fekete,kicsit az egész olyan,mintha csavarodó háromszög alak lenne.Az egyik végébe bele van "vésve" a Guerlain felirat.

A szempillaspirál

Maga a spirál két végű,van egy nagyobb kefe amivel dúsíthatjuk,hosszabbíthatjuk és göndöríthetjük egyszerre a pilláinkat.

A nagyobb kefe,ami hosszabbít,dúsít és göndörít
Év van egy kisebb kefe,ami arra szolgál,hogy minden ici-pici,apró kis pillácskához hozzáférjünk és befedjük ezzel a szép indigó kék színnel.

Második,kisebb kefe

Amit ígér a termék,mind igaz is,mert valóban látványosan hosszabb,dúsabb és göndörebb lesz tőle a pillánk.Kicsit a második kefét feleslegesnek tartom,mert a nagy kefével is könnyen feltudjuk vinni a festéket és szinte mindenhova kerül is belőle.(A kis kefét eddig az alsó pilláimra használtam)
Könnyű és kényelmes használni,a nagyobb kefe abszolút rendben van.Két rétegben használtam,egy csöppet talán csomósodik,de más probléma egyáltalán nincs vele.

Lássuk akkor,hogyan is szuperál a termék!

Ezen a képen a pillám tejesen pucér,annyira,de annyira kis picik és gyér,olyan mintha nem is lenne :)

Spirál nélkül a meztelen valóság
 Kifestve:

Mindjárt más :)
 Tényleg látványos az egész.Nekem nagyon tetszik a kék színe,mindig is odavoltam a kék szempillaspirálokért,de már sok éve volt,hogy utoljára használtam.A szerelmem is szereti,ha ezzel festem ki magam,nagyon tetszik neki,hogy kék lesz a szempillám. :)
A minősége szuper,sokáig fenn marad,nem kencélődik.Igaz, még mindig nem az igazi számomra,de semmi rosszat nem tudok mondani rá.Lehet,hogy amit én valójában keresek a spirálok terén az még nem is létezik,de azért ez tényleg nagyon jó.

Ti szeretitek az "extrémebb" színű spirálokat?Melyik a kedvencetek,ami nagyon jól bevált?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése